Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

Techniki Systemów Aplikacyjnych Sp. z o. o.

Szczecin

5 dni temu

Ogłoszenie numer: 2341062, z dnia 2019-03-15

Techniki Systemów Aplikacyjnych Sp. z o. o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Tworzenie prostych ofert, wystawianie faktur, obsługa programu wewnętrznego firmy
  • Pakowanie lekkiego towaru i organizacja wysyłki
  • Tworzenie zamówień dla dostawców
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez formę i sposób obsługi klienta

Wymagania

  • Język angielski – komunikatywny w piśmie i w mowie,
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość MS Office i obsługi komputera
  • Kultura osobista, uprzejmość
  • Umiejętność poprawnej i swobodnej komunikacji oraz aktywnego słuchania,
  • Chęć rozwoju i pracy w zespole
  • Umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy 

Oferujemy

  • Wynagrodzenie: 3200 -3500 brutto
  • Umowę o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pakiet socjalny
  • Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Niezbędne szkolenia pozwalające na wykonywanie powierzonych zadań
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Pensję adekwatną do wykonywanych czynności - podniesiemy ją wraz z Twoimi kwalifikacjami

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku: "APLIKUJ TERAZ".

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

Techniki Systemów Aplikacyjnych Sp. z o. o.

Poznaj stanowisko: Pracownik Działu Obsługi Klienta

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Pracownik Działu Obsługi Klienta Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta

Aplikujesz na ogłoszenie

Załącz pliki do aplikacji

- Wymagane pola

Administratorem danych osobowych jest Techniki Systemów Aplikacyjnych Sp. z o. o..

Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Usługodawcę w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych Pracodawcy Praca.pl Sp. z o.o. jest Administratorem jego danych osobowych.

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (807)
Wałbrzych (68)
Legnica (100)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (252)
Toruń (144)
Lubelskie:
Lublin (247)
Chełm (36)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (928)
Tarnów (64)
Nowy Sącz (61)
Mazowieckie:
Warszawa (2245)
Radom (170)
Płock (96)
Opolskie:
Opole (252)
Nysa (87)
Podkarpackie:
Rzeszów (166)
Przemyśl (44)
Podlaskie:
Białystok (161)
Suwałki (50)
Łomża (34)
Pomorskie:
Gdańsk (479)
Gdynia (202)
Słupsk (61)
Śląskie:
Katowice (574)
Częstochowa (165)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (183)
Elbląg (106)
Ełk (91)
Wielkopolskie:
Poznań (658)
Kalisz (77)
Konin (77)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (328)
Koszalin (95)
Kołobrzeg (42)
Auchan (146)
Tesco (110)
Inditex (21)
Leroy Merlin (125)
Bricoman (20)
STRABAG (12)
ABB (42)
Accenture (135)
Carrefour (146)
PKO BP (363)
PwC (38)
KPMG (22)
Orange (10)
IKEA (31)
Budimex (52)

Rekrutują z Praca.pl