Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Twoim głównym obowiązkiem będzie oferowanie wysokiej jakości telefonicznej oraz mailowej obsługi polskojęzycznego klienta. Jest to praca w pełnym wymiarze godzin, w systemie zmianowym (infolinia pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-21:00, sobota i niedziela 9:00-17:00 oraz święta 08:00 -14:00 ).
Kogo szukamy?
Podobnie jak każdy w H&M, powinieneś/powinnaś mieć otwarty umysł, posiadać rozwinięte umiejętności komunikacji i pracy w zespole, pozytywne nastawienie oraz znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Będziesz odpowiedzialny za:
- Bieżącą obsługę klientów poprzez udzielanie gotowych rad i rozwiązań drogą mailową i telefoniczną
- Komunikowanie się w sposób klarowny i precyzyjny - zarówno werbalnie, jak i pisemnie
- Doradzanie klientom w kwestiach modowych, jak również w sprawach dotyczących najnowszych kolekcji i produktów
- Reprezentowanie marki H&M podczas kontaktu z klientem
Co oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- Szkolenia i kompleksowe wdrożenie do pracy
- Szerokie możliwości rozwoju, również globalnie (ponad 95% procesów rekrutacyjnych to rekrutacje wewnętrzne)
- Lunch kartę do wszystkich punktów gastronomicznych, codzienna dostawa świeżych owoców do biura
- 25% zniżki na zakupy w sklepach wszystkich marek H&M
- Dopłatę do karnetów sportowych
- Dofinansowanie ubezpieczenia na życie i prywatnej opieki medycznej
- Nagrody dla Pracownika Miesiąca oraz Pracownika Kwartału
- Bonusy za polecenie nowych pracowników
- Doskonale skomunikowane nowoczesne biuro w Centrum Warszawy z licznymi strefami wypoczynku