Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Białystok
Od 30 lat dostarczamy naszym klientom efektywne rozwiązania
w zakresie zarządzania logistyką i globalnymi łańcuchami dostaw.
Zatrudniamy ponad 1700 pracowników w 30 oddziałach w Polsce i Europie.
Nasze wartości to innowacyjność, partnerstwo i ciągłe doskonalenie się.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Kontakt z Klientem i jego Odbiorcami poczynając od wsparcia na etapie składania zleceń poprzez bieżące informowanie o statusie przesyłki i rozwiązywanie wszystkich kwestii operacyjnych dotyczących współpracy
- Bieżący monitoring realizacji dostaw
- Raportowanie jakościowych parametrów współpracy
- Współpraca z innymi działami i oddziałami wewnątrz firmy, w celu kompleksowej obsługi Klienta
Aplikuj jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego – mile widziane
- Posiadasz umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem
- Znasz branżę logistyczną oraz łańcuch dostaw - mile widziana
- Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym- mile widziana
- Posiadasz wysoką kulturę osobistą
- Cechuje Cię asertywność, sumienność i dokładność
- Bardzo dobrze organizujesz pracę
- Radzisz sobie ze stresem i presją czasu
- Znasz pakiet MS Office – w szczególności Excel
- Masz podzielność uwagi i umiejętność nadawania zadaniom priorytetów
Korzyści dla Ciebie:
- Koleżeńska, partnerska atmosfera w pracy
- Opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa
- Umowa o pracę
- Szeroka baza szkoleń
- Dofinansowanie do wypoczynku i do nauki języka angielskiego
- Realne perspektywy awansu np. poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych
- Możliwość dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia do pracy znajomych
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROHLIG SUUS Logistics SA z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ul. Równoległej 4A, moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.