Dołącz do nas w Foundever!
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami
- Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych
- Rozwiązywanie problemow pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami
- Biegle posługujesz się językiem polskim (C1) I znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (A2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie (wybór należy do Ciebie)
- Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00-18:00 (8h dziennie)
- Praca w naszym nowym biurze w Warszawie
- Możliwość pracy hybrydowej
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczybało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z nowoczesnego biura na Warszawskim Mokotwie;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.