Specjalista ds. obsługi klientów indywidualnych

Nationale-Nederlanden

Warszawa

8 dni temu

Specjalista ds. obsługi klientów indywidualnych
Oferujemy:
  • Atrakcyjną lokalizację na zielonym Powiślu (metro Centrum Nauki Kopernik)
  • Elastyczny czas pracy, umowę o pracę
  • Kafeterię benefitów, Medicover i ubezpieczenie grupowe
  • Strefę relaksu w przyjemnej przestrzeni
  • Ask Henry - prywatny asystent
  • Płatny program poleceń pracowników
  • Strefę dla rowerzystów (parking, szatnie, prysznice), sekcje sportowe (biegowa, koszykówki)
Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • masz co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy w obsłudze Klienta - mile widziane doświadczenie w firmie ubezpieczeniowej
  • jesteś otwarty i nastawiony na wdrażanie usprawnień
  • masz doświadczenie w pracach projektowych, w tym doświadczenie w konsultacji analiz biznesowych i w testach odbioru
  • dobrze organizujesz pracę własną, jesteś proaktywny i nastawiony na cel
  • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (mile widziane)
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • realizacja procesów obsługi klientów indywidualnych (back-office)
  • branie udziału w optymalizacjach procesów obsługowych w zespole
  • branie udziału w zadaniach projektowych związanych z procesami obsługiwanymi przez zespół
  • branie udziału w tworzeniu dokumentacji projektowej związanej z wdrażaniem zmian oraz testowanie wdrażanych rozwiązań
  • obsługa zapytań Klientów i Przedstawicieli sieci sprzedaży

Dołączdonas!

Aplikuj

Poznaj

Nationale-Nederlanden

Dlaczego warto?

Ubezpieczenia, emerytury i inwestycje to nasza pasja i żywioł. Mamy silne, międzynarodowe korzenie - jesteśmy częścią holenderskiej Grupy NN obecnej w ponad 18 krajach w Europie i Azji.

Kreatywne pomysły, kontakt z klientem i tworzenie nowoczesnych rozwiązań są Twoimi mocnymi stronami? Czekamy właśnie na Ciebie!