Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klientów

Extor S.A.

Warszawa

1809 dni temu

Ogłoszenie numer: 274710, z dnia 2013-05-13

Extor S.A.

Oddział Warszawa-Centrum: Al. Jana Pawła II 15 (rondo ONZ)
EXTOR jest firmą outsourcingową specjalizującą się w obsłudze księgowej, podatkowej i płacowej podmiotów polskich, spółek z kapitałem zagranicznym i przedstawicielstw międzynarodowych korporacji.
Naszym celem jest satysfakcja Klientów uzyskiwana poprzez udzielenie profesjonalnego wsparcia i wysokiej jakości obsługi.
Firma zarządzana jest przez osoby ze stażem pracy w środowisku międzynarodowym. Zatrudniamy 80 specjalistów mówiących w 5 językach europejskich.

www.extor.pl

Poszukujemy osoby  na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klientów

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Nr Ref.: MW/01/05/2013

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów korporacyjnych w języku hiszpańskim i angielskim
  • Koordynacja współpracy z Klientami
  • Tłumaczenia dokumentów głównie o tematyce finansowej i prawnej
  • Pilnowanie rozliczeń z klientami

Wymagania

  • Biegła znajomość  języka hiszpańskiego oraz angielskiego
  • Nastawienie proklienckie, komunikatywność, zaradność
  • Zainteresowanie tematyką finansową i biznesową
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem

Oferujemy

  • Pracę z międzynarodowymi Klientami
  • Możliwość ciągłego wykorzystywania znajomości języków obcych
  • Przeszkolenie z tematyki biznesowo-finansowej
  • Pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (593)
Wałbrzych (42)
Legnica (62)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (135)
Toruń (92)
Lubelskie:
Lublin (109)
Chełm (16)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (851)
Tarnów (39)
Nowy Sącz (32)
Mazowieckie:
Warszawa (1642)
Radom (69)
Płock (34)
Opolskie:
Opole (121)
Nysa (11)
Podkarpackie:
Rzeszów (89)
Przemyśl (17)
Podlaskie:
Białystok (94)
Suwałki (22)
Łomża (11)
Pomorskie:
Gdańsk (309)
Gdynia (119)
Słupsk (41)
Śląskie:
Katowice (418)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (86)
Elbląg (27)
Ełk (11)
Wielkopolskie:
Poznań (508)
Kalisz (32)
Konin (28)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (227)
Koszalin (46)
Kołobrzeg (16)
Auchan (114)
Tesco (232)
UBS (1)
OBI (6)
PKP (10)
STRABAG (15)
ABB (56)
Accenture (144)
Luxoft (144)
PKO BP (328)
KPMG (35)
T-Mobile (0)
IKEA (3)

Rekrutują z Praca.pl