Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

Grupa Generali

Warszawa

85 dni temu

Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych obecnej w ponad 60 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 1 400 Pracowników i obsługujemy ponad 3 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników oraz dbamy o ich rozwój. Każdego dnia wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
  • Rozpatrywanie reklamacji złożonych przez klientów;
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami;
  • Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji;
  • Zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych.
Oczekujemy
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki humanistyczne lub ekonomiczne);
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
  • Umiejętności redagowania pism formalnych, stosowania poprawnej polszczyzny;
  • Doświadczenia w przygotowywaniu formalnych pism urzędowych – będzie dodatkowym atutem;
  • Utrzymywania wysokich standardów obsługi klienta;
  • Bardzo dobrej organizacji pracy;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Samodzielności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych zadań;
  • Dokładności i dużego poczucia odpowiedzialności.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie ubezpieczeniowej;
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali);
  • Możliwość bezpłatnego skorzystania z nauki j. angielskiego.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182).

Poznaj stanowisko: Pracownik Działu Reklamacji

Pracownik Działu Reklamacji to osoba, która odpowiedzialna jest za realizację reklamacji klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, współtworzenie umów z dostawcami w części dotyczącej reklamacji, przestrzeganie przyjętych norm jakościowych i ilościowych, ...
Pracownik Działu Reklamacji Praca Pracownik Działu Reklamacji

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (746)
Wałbrzych (47)
Legnica (61)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (139)
Toruń (87)
Lubelskie:
Lublin (108)
Chełm (12)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (743)
Tarnów (36)
Nowy Sącz (33)
Mazowieckie:
Warszawa (1653)
Radom (60)
Płock (32)
Opolskie:
Opole (124)
Nysa (10)
Podkarpackie:
Rzeszów (76)
Przemyśl (22)
Podlaskie:
Białystok (93)
Suwałki (28)
Łomża (20)
Pomorskie:
Gdańsk (328)
Gdynia (122)
Słupsk (36)
Śląskie:
Katowice (452)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (78)
Elbląg (27)
Ełk (9)
Wielkopolskie:
Poznań (472)
Kalisz (41)
Konin (32)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (219)
Koszalin (45)
Kołobrzeg (17)
Auchan (74)
Tesco (319)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (21)
STRABAG (12)
ABB (103)
Accenture (246)
Luxoft (176)
PKO BP (379)
KPMG (32)
Orange (27)
IKEA (3)
Budimex (25)

Rekrutują z Praca.pl