Ogłoszenie numer: 273309, z dnia 2013-05-02
ENEA CENTRUM S.A.
Ogłasza, że poszukuje kandydatek/ów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Współpraca z organami Spółki i GK ENEA S.A. w sprawach związanych z jej działalnością
- Nadzór nad zagadnieniami związanymi ze sprawami statutowymi i rejestrowymi w Spółce – dbałość o aktualizację danych.
- Ewidencjonowanie pełnomocnictw, upoważnień i ich archiwizacja
- Obsługa sekretariatu Zarządu, archiwizowanie korespondencji, dokumentów, organizowanie spotkań, dbałość o aktualizowanie kalendarza
- Przygotowywanie kompletnych materiałów na posiedzenia Zarządu, Rady Nadzorczej i Akcjonariuszy.
- Ewidencjonowanie protokołów i uchwał Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnych Zgromadzeń
- Przestrzeganie właściwego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów poprzez przygotowywanie dokumentów, terminowe ich przekazywanie do odpowiednich komórek oraz archiwizowanie w celu zapewnienia kompletności bazy dokumentów.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe - prawnicze
- Znajomość zagadnień Kodeksu Spółek Handlowych
- Znajomość podstaw prawnych z zakresu funkcjonowania Spółek Kapitałowych
- Co najmniej 2 –letnie doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej lub przy obsłudze Zarządu – warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS OFFICE
Predyspozycje:
- Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Duża samodzielność
- Odpowiedzialność, dokładność oraz zaangażowanie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.