Ogłoszenie numer: 916133, z dnia 2015-12-24

GRANER - wiodący producent wysokiej klasy urządzeń chłodniczych oraz sprzętu gastronomicznego zatrudni do swojego biura w Krakowie na stanowisko:
Specjalista ds. Organizacji i Administracji Biura
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: AB/14/15
Opis stanowiska
-
obsługa bieżących spraw administracyjno - biurowych;
-
prowadzenie spraw z dostawcami usług administracyjnych i biurowych;
-
współpraca z wszystkimi działami firmy i ich wsparcie w zakresie codziennego funkcjonowania;
-
bieżąca realizacja oraz koordynacja obiegu dokumentów;
-
pomoc w przygotowywaniu i przygotowywanie korespondencji, zestawień, oświadczeń i dokumentów firmy;
-
organizowanie podróży służbowych (zakup biletów, rezerwowanie hoteli);
-
współpraca z urzędami w zakresie bieżących potrzeb firmy;
-
pomoc przy organizowaniu działań rekrutacyjnych w firmie;
-
prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawami środowiskowymi.
Wymagania
-
wykształcenie min. średnie;
-
dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - będzie dodatkowym atutem,
-
komunikacyjna znajomość języka angielskiego,
-
bardzo dobra znajomość MS Office oraz urządzeń biurowych;
-
umiejętność tworzenia dokumentacji formalnej;
-
umiejętność koordynowania wielu spraw jednocześnie;
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej;
-
dokładność i samodzielność w podejmowaniu decyzji;
-
kreatywność i zdolność do pracy w zespole;
-
odporność na stres;
-
dodatkowym atutem będzie znajomość social mediów oraz znajomość programów graficznych i programów do projektowania oraz podstawowych zagadnień IT.
Oferujemy
-
stabilne warunki pracy na umowę o pracę,
-
atrakcyjne wynagrodzenie,
-
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.