eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Prowadzeniem kampanii Programmatic (planowaniem, zakupem, optymalizacją i raportowaniem),
- Raportowaniem wyników i ciągłą optymalizacją działań pod kątem określonego KPI,
- Udziałem w tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań,
- Współpracą z innymi wewnętrznymi działami, m.in. kreatywnym, Web Analityki, Komunikacji,
- Komunikacją z zagranicznymi wydawcami w zakresie optymalizacji PMP.
- Minimum rocznego doświadczenia w prowadzeniu kampanii Programmatic,
- Znajomości standardów i zorientowania w najnowszych rozwiązaniach i trendach,
- Biegłej znajomości Excel,
- Zaawansowanej znajomości DSP (DV 360), obsługi adservera (Campaign Manager) oraz Google Analytics (znajomość Data Studio będzie dodatkowym atutem),
- Wysoko rozwiniętej umiejętności organizacji własnej pracy,
- Nastawienia na realizację celów i proaktywnej postawy,
- Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych,
- Znajomości jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym (praca z wydawcami na rynkach zagranicznych).
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- zniżki pracownicze
- korzystne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- zajęcia z języka angielskiego
- przyjazna atmosfera
- praca pełna wyzwań