Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    13 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Magazynu Reklamacji

    Media Expert   Łódź, ul. Jędrzejowska 43B    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: przyjęcie fizyczne oraz systemowe towaru reklamacyjnego do magazynu; weryfikacja sprzętu, który został zgłoszony do reklamacji pod względem ilościowym i jakościowym zgodnie z dołączoną dokumentacją; wprowadzanie danych dotyczących reklamacji towaru do systemów...
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Reklamacji i Serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji i zwrotów

ROTENSO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ruda Śląska
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
988 dni temu

Dzięki wiedzy i zaangażowaniu pracowników Rotenso Sp.z o.o. umacnia silną pozycję dostawcy nowoczesnych, niezawodnych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań z branży klimatyzacji,wentylacji i ogrzewania. Każdego roku Rotenso Sp. z o.o. poszerza swoją ofertę o nowe jednostki, które cechują coraz lepsze parametry technologiczne oraz nowoczesny design. Przewagę konkurencyjną firmy budujemy dzięki profesjonalistom z branży HVAC.

 

W związku z rozwojem firmy poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. reklamacji i zwrotów
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Aplikuj do nas jeśli:
  • masz wykształcenie min. średnie techniczne;
  • jesteś zaznajomiony/a z zagadnieniami z zakresu chłodnictwa, elektroniki, mechaniki i automatyki lub chcesz poznać tą branżę;
  • posiadasz znajomość pakietu biurowego MS Office;
  • posiadasz wysoką kulturę osobistą.
Będziesz odpowiedzialny/a za:
  • przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji i zwrotów;
  • wystawianie dokumentów magazynowych;
  • prowadzenie ewidencji reklamacji i zwrotów;
  • nadzorowanie magazynu towarów zwróconych i reklamowanych;
  • kontrolowanie stanu zwracanych urządzeń;
  • prowadzenie uzgodnień z działem handlowym i serwisem;
  • prowadzenie korespondencji z klientami;
  • prowadzenie korespondencji i uzgodnień z firmami przewozowymi;
  • zgłaszanie reklamacji do firm przewozowych;
  • rozliczanie reklamacji z firmami przewozowymi.
Nasza oferta:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji ciekawych projektów;
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań;
  • dofinansowanie do pakietów sportowych;
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
  • dofinansowanie nauki języka angielskiego i języka niemieckiego;
  • przyjemną atmosferę pracy w zgranym zespole.
Administratorem Państwa danych osobowych będzie Rotenso sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Szyb Walenty 16 w Rudzie Śląskiej. Kontakt w sprawie ogłoszeń o pracę jest możliwy pod adresem praca@rotenso.pl, w sprawie ochrony danych osobowych iod@rotenso.pl. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko podane w konkretnym ogłoszeniu zgodnie z kodeksem pracy. Podstawą prawną będzie przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego przed podpisaniem umowy o pracę oraz prawnie uzasadnione realizowane przez Rotenso interesy (zatrudnienie osoby zgodnie z kodeksem pracy). Przetwarzanie będzie trwało przez 365 dni, chyba że wcześniej definitywnie zakończymy rekrutację na dane stanowisko .Informacje dotyczące historii zatrudnienia i kwalifikacji będą oceniane przez dział HR, a w razie potrzeby konsultowane z wybranymi pracownikami przedsiębiorstwa. Posiadają Państwo prawo żądania dostępu do przetwarzanych przez nas dotyczących was danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także wniesienia do nas sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Jeżeli uważają Państwo, że sposób przetwarzania przez nas danych osobowych narusza warunki przedstawione w rozporządzeniu o ochronie danych osobowych lub ustawie o ochronie danych osobowych, istnieje możliwość wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie informacji przewidzianych w art. 22 Kodeksu Pracy jest wymagane do udziału w procesie rekrutacji. Brak lub niekompletność tych danych może spowodować niemożliwość jego przeprowadzenia. Podanie innych danych nie jest wymagane.

Prosimy o nie umieszczanie w listach motywacyjnych, CV i innych przesyłanych nam dokumentach zbędnych danych osobowych takich jak np.: PESEL, dokładny adres zamieszkania, imiona i nazwiska dzieci. Nie będziemy modyfikować formy w jakiej chcą Państwo przedstawić informacje o sobie. Jeżeli będziemy mieć wątpliwości odnośnie Państwa prywatności w związku z przesłanymi nam treściami - skontaktujemy się.

Żadne informacje użyte podczas procesu rekrutacji nie służą do automatycznego profilowania. Prosimy aby przesłane nam dokumenty były przejrzyste, spójne i dostępne.

Jeżeli życzą sobie Państwo, abyśmy użyli przesłanych nam informacji, w tym danych osobowych, także w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dodanie do CV lub przesłanie wraz z nim następującego oświadczenia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych: Imienia, nazwiska, daty urodzenia, wykształcenia, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia i kwalifikacji, adresu e-mail, numeru telefonu; oraz pozostałych podanych przeze mnie informacji także w celu dołączenia ich do innych procesów rekrutacji prowadzonych przez Rotenso Sp. z o.o.. Zgoda ta jest ważna przez rok od momentu ostatniego dołączenia mojej kandydatury do innych rekrutacji, jej wycofania lub ograniczenia. Rotenso Sp. z o.o. skontaktuje się ze mną przed dołączeniem moich danych do innego procesu rekrutacji.

Podstawy prawne:

- Rozporządzenie parlamentu europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.);
- Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. (Dz.U. 1974 nr 24 poz. 141 z późn. zm.);
- Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. (Dz.U. 1996 nr 62 poz. 286 z późn. zm.)
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    13 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Magazynu Reklamacji

    Media Expert   Łódź, ul. Jędrzejowska 43B    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: przyjęcie fizyczne oraz systemowe towaru reklamacyjnego do magazynu; weryfikacja sprzętu, który został zgłoszony do reklamacji pod względem ilościowym i jakościowym zgodnie z dołączoną dokumentacją; wprowadzanie danych dotyczących reklamacji towaru do systemów...
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Reklamacji i Serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...