Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasza Firma ciągle się rozwija.
- Przyjmowaniem i analizą zgłoszeń reklamacyjnych
- Rozpatrywaniem reklamacji zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami
- Pracą z dokumentami reklamacyjnymi
- Tworzeniem dokumentacji i raportów dotyczących rozpatrywanych spraw
- Ścisłą współpracą z działami i oddziałami w zakresie swoich działań
- Systematycznym raportowaniem wyników swojej pracy
- Łatwość formułowania wniosków i wypowiedzi pisemnych
- Znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
- Samodzielność, sumienność i terminowość oraz asertywność w działaniu
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Zaangażowanie i bardzo dobrą organizację pracy
- Empatię i wysoką orientację na klienta
- Umowa o pracę
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy innych możliwości rozwoju
- Pakiet benefitów - ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna
- Pracę od poniedziałku do piątku (jedna zmiana)
- Możliwość rozwoju dzięki pakietowi szkoleń
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Szkolenia i wsparcie w trakcie pracy
Poznaj
Centrum Nauki i Biznesu Żak Sp. z o.o.
Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcąca osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija.
Jak się u nas pracuje?
1. Jesteśmy największą w Polsce siecią szkół dla dorosłych - 80 oddziałów w różnych miastach, ponad 4 tysiące pracowników oraz kilkadziesiąt tysięcy słuchaczy powoduje, że u nas słowo nuda nie istnieje.
2. Pracownikom gwarantujemy stabilność zatrudnienia. Stawiamy na różnorodność i szeroki zakres obowiązków. Możesz się u nas rozwinąć, umożliwiamy wewnętrzne awanse.
3. Cały czas poszukujemy nowych kierunków rozwoju i dywersyfikujemy naszą ofertę edukacyjną
4. Doceniamy dobrą organizację pracy i dzielenie się wiedzą – bez tego nie ma rozwoju
5. Spotykamy się ze Słuchaczami i ze zrozumieniem podchodzimy do potrzeb każdego z nich.
Dzień w firmie
1. Jesteśmy dyspozycyjni jest w godzinach 9-17 (oraz w wybrane weekendy, wszak jesteśmy szkołą kształcącą w trybie zaocznym)
2. Poszukujemy nowych Słuchaczy i podchodzimy do nich w sposób indywidualny
3. Będąc na pierwszej linii kontaktu dbamy o obsługę naszych Słuchaczy
4. Realizujemy misję edukacyjną i wspieramy naszych Słuchaczy w realizacji marzeń o zawodowym sukcesie
5. Dbamy o najwyższy poziom nauczania w naszych szkołach