Zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi, Zarządzanie procesem reklamacji (w tym rozpatrywanie i odpowiadanie oraz inicjowanie działań korygujących i korekcyjnych), Przygotowywanie raportów dotyczących reklamacji, Kontrolowanie terminów realizacji działań naprawczych wynikających z reklamacji.
Zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi, Zarządzanie procesem reklamacji (w tym rozpatrywanie i odpowiadanie oraz inicjowanie działań korygujących i korekcyjnych), Przygotowywanie raportów dotyczących reklamacji, Kontrolowanie terminów realizacji działań naprawczych wynikających z reklamacji.
Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; kontakt z Klientem dotyczący statusu zgłoszenia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
3 dni
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
4 dni
NASZA OFERTA: umowa o pracę; atrakcyjne warunki zatrudnienia; ciekawa praca w dużej organizacji; realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju; zatrudnienia w firmie o stabilnej pozycji na rynku, pakietu zniżek na produkty oferowane przez firmę, możliwości przystąpienia do...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
4 dni
NASZA OFERTA: umowa o pracę; atrakcyjne warunki zatrudnienia; ciekawa praca w dużej organizacji; realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju; zatrudnienia w firmie o stabilnej pozycji na rynku, pakietu zniżek na produkty oferowane przez firmę, możliwości przystąpienia do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
4 dni
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
5 dni
Opis stanowiska Jeśli jesteś osobą komunikatywną, a obsługa klienta to Twoja pasja, to mamy dla Ciebie idealne stanowisko! Poszukujemy Pracownika Działu Reklamacji i Zwrotu Towaru, który dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiedzialny za skuteczną obsługę reklamacji i zwrotów oraz...
Co by należało do Twoich obowiązków? przyjmowanie oraz zakładanie w systemie reklamacji od klientów; przyjmowanie oraz wystawianie korekt na towary zwracane przez klientów indywidualnych oraz trasowych; współpraca z pozostałymi działami magazynu; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych;
Zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi, Zarządzanie procesem reklamacji (w tym rozpatrywanie i odpowiadanie oraz inicjowanie działań korygujących i korekcyjnych), Przygotowywanie raportów dotyczących reklamacji, Kontrolowanie terminów realizacji działań naprawczych wynikających z reklamacji.
Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Białystok
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
Zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi, Zarządzanie procesem reklamacji (w tym rozpatrywanie i odpowiadanie oraz inicjowanie działań korygujących i korekcyjnych), Przygotowywanie raportów dotyczących reklamacji, Kontrolowanie terminów realizacji działań naprawczych wynikających z reklamacji.
Zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi, Zarządzanie procesem reklamacji (w tym rozpatrywanie i odpowiadanie oraz inicjowanie działań korygujących i korekcyjnych), Przygotowywanie raportów dotyczących reklamacji, Kontrolowanie terminów realizacji działań naprawczych wynikających z reklamacji.
Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; kontakt z Klientem dotyczący statusu zgłoszenia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
3 dni
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
4 dni
NASZA OFERTA: umowa o pracę; atrakcyjne warunki zatrudnienia; ciekawa praca w dużej organizacji; realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju; zatrudnienia w firmie o stabilnej pozycji na rynku, pakietu zniżek na produkty oferowane przez firmę, możliwości przystąpienia do...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
4 dni
NASZA OFERTA: umowa o pracę; atrakcyjne warunki zatrudnienia; ciekawa praca w dużej organizacji; realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju; zatrudnienia w firmie o stabilnej pozycji na rynku, pakietu zniżek na produkty oferowane przez firmę, możliwości przystąpienia do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
4 dni
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
5 dni
Opis stanowiska Jeśli jesteś osobą komunikatywną, a obsługa klienta to Twoja pasja, to mamy dla Ciebie idealne stanowisko! Poszukujemy Pracownika Działu Reklamacji i Zwrotu Towaru, który dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiedzialny za skuteczną obsługę reklamacji i zwrotów oraz...
Co by należało do Twoich obowiązków? przyjmowanie oraz zakładanie w systemie reklamacji od klientów; przyjmowanie oraz wystawianie korekt na towary zwracane przez klientów indywidualnych oraz trasowych; współpraca z pozostałymi działami magazynu; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych;
Zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi, Zarządzanie procesem reklamacji (w tym rozpatrywanie i odpowiadanie oraz inicjowanie działań korygujących i korekcyjnych), Przygotowywanie raportów dotyczących reklamacji, Kontrolowanie terminów realizacji działań naprawczych wynikających z reklamacji.