Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    18 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Jelenia Góra    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. gwarancji - wózki widłowe

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów, ul. Potockiego 1 A    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Raportowanie do Kierownika Technicznego Wsparcia Serwisu oraz współpraca w dwuosobowym zespole; Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami wózków widłowych; Nadzór nad terminową realizacją zgłoszeń gwarancyjnych oraz kontrola ich poprawności pod względem...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji

TELE-FONIKA Kable S.A.
Kraków, ul. Wielicka 114
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
640 dni temu
TELE-FONIKA KABLE SA jest największym producentem kabli i przewodów w Europie Środkowej i Wschodniej oraz należy do grona największych światowych dostawców kabli i przewodów.
 
Aktualnie poszukujemy do Działu Zarządzania Reklamacjami kandydatury na stanowisko:
Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Kraków, ul. Wielicka 114

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie nadzorowała proces rozpatrywania reklamacji poczynając od jej zgłoszenia (rejestrację), postępowanie wyjaśniające, a kończąc na przekazaniu decyzji co do sposobu jej załatwienia oraz proces postępowania ze skargami, uwagami klientów zgodnie z obowiązującą procedurą.

Opis stanowiska:
  • współpraca wewnątrz firmy z osobami otrzymującymi zgłoszenia reklamacji na wyroby produkcji TF Kable
  • współpraca wewnątrz firmy z osobami, specjalistami odpowiedzialnymi za rozpatrzenie reklamacji w działach/wydziałach
  • obsługa aplikacji Reklamacje TF Kable, monitorowanie rozpatrywanych reklamacji
    oraz kontrola terminów ustawowych rozpatrywania reklamacji
  • analiza, prowadzenie i nadzorowanie dokumentacji związanej z reklamacją w wymaganym zakresie i celem dokonania ostatecznego jej rozliczenia
  • nadzór nad prowadzonym postępowaniem wyjaśniającym
  • prowadzenie okresowych analiz, raportów
  • prowadzenie rozmów z klientem w przypadku jego bezpośredniego kontaktu
  • weryfikowanie szacunkowych kosztów reklamacji, nadzorowanie i uzupełnianie kosztów związanych z reklamacją, opis faktur.
Wymagania:
  • preferowane wykształcenie wyższe – inżynierskie techniczne
  • doświadczenia w obsłudze reklamacji i rozpatrywaniu pism reklamacyjnych
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel i Outlook
  • znajomość środowiska SAP
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (zrozumienie dokumentacji, korespondencja mailowa i papierowa), mile widziana znajomość języka niemieckiego
  • umiejętność podejmowania niezależnych decyzji, przeprowadzania analiz i wyciągania wniosków
  • wskazana znajomość przepisów w zakresie gwarancji i rękojmi oraz reklamacji
  • znajomość Systemów Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001, ISO 14001
  • zaangażowanie i współpraca w zespole
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, asertywność
  • w razie konieczności gotowość do odbywania delegacji służbowych, dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat B.
Oferujemy:
  • Rozwój w zakresie kontaktu z doświadczonym zespołem produkcyjnym i technologicznym.
  • Wdrożenie do realizowanych obowiązków przez pomocny i przyjazny zespół.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie wypoczynku, świadczenia świąteczne…)
  • Atrakcyjne warunki na przystąpienie do programu: Ubezpieczenia na życie, Opieki medycznej, Kart sportowych
 

Poznaj

Tele-Fonika Kable S.A.

Grupa TELE-FONIKA Kable S.A. (TF Kable) znajduje się w światowej czołówce firm branży kablowej, jest wiodącym europejskim producentem kabli i przewodów o znaczącym potencjale rozwojowym, ze stuprocentowym polskim kapitałem. Produkty wytwarzane w naszych zakładach znajdują swoich odbiorców w ponad 80 krajach. W swoim asortymencie posiadamy ok. 25 tys. typów kabli i przewodów.Spółka łączy dobre tradycje przemysłu kablowego w Polsce oraz innowacyjne rozwiązania techniczne. W skład Grupy TELE-FONIKA Kable wchodzi obecnie kilka spółek handlowych odpowiadających za dystrybucję naszych wyrobów na całym świecie, 8 zakładów produkcyjnych (4 zlokalizowane w Polsce, 1 – w Serbii, 1 – na Ukrainie oraz 2 – w Wielkiej Brytanii) oraz Zakład Recyklingu Odpadów Kablowych (Polska).Grupa TELE-FONIKA Kable powstała w wyniku konsolidacji kilku zakładów przemysłu kablowego tj. założonej w 1992 roku w Myślenicach TELE-FONIKI Kable, Krakowskiej Fabryki Kabli oraz Bydgoskiej Fabryki Kabli, a także dwóch fabryk zagranicznych. Dzisiejsza pozycja firmy jest efektem dynamicznego rozwoju, osiągniętego m.in. poprzez zrealizowane projekty inwestycyjne, w tym wybudowanie nowego zakładu w Krakowie-Bieżanowie oraz modernizacji zakładu w Bydgoszczy.Spółka TELE-FONIKA posiada doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę oraz uprawnieniami, spełniającymi wysokie standardy technologiczne, które zostały potwierdzone 380 certyfikatami jakościowymi na produkowane wyroby, przyznane przez 34 renomowane centra certyfikacji na świecie.Produkty TELE-FONIKI Kable mają zastosowanie we wszystkich istotnych sektorach gospodarki. Jesteśmy docenionym i sprawdzonym dostawcą kabli i przewodów miedzianych, aluminiowych, kabli światłowodowych, stosowanych przez znaczących krajowych i zagranicznych partnerów, reprezentujących m.in. sektor energetyczny, telekomunikacyjny, elektroniczny, stoczniowy i wydobywczy.W sierpniu 2017, w efekcie nabycia JDR Cable Systems Limited, Grupa TFKable zwiększyła posiadane aktywa o dwa zakłady produkcyjne zlokalizowane w Wielkiej Brytanii, specjalizujące się w dostarczaniu podmorskich kabli zasilających oraz kabli magistralowych (tzw. umbilicals), które zawierają zarówno kable energetyczne, jak i do przesyłania danych, służące monitoringowi i zdalnemu sterowaniu, mające zastosowanie w konstrukcjach offshore. Ponadto oferta handlowa została poszerzona o zaawansowaną technologicznie produkcję systemów podmorskich oraz o usługi serwisowe i instalacyjne, zlokalizowane w oddziałach USA, Wielkiej Brytanii.

Podobne oferty

  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    18 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Jelenia Góra    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. gwarancji - wózki widłowe

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów, ul. Potockiego 1 A    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Raportowanie do Kierownika Technicznego Wsparcia Serwisu oraz współpraca w dwuosobowym zespole; Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami wózków widłowych; Nadzór nad terminową realizacją zgłoszeń gwarancyjnych oraz kontrola ich poprawności pod względem...