Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Radom
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
Od kandydatów oczekujemy:
Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
Umiejętności obsługi komputera;
Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
Samodzielności i dokładności;
Wysokiej kultury osobistej.
Zatrudnionym oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia;
Możliwość rozwoju;
Premia retencyjna;
System wdrożenia pracownika;
Prywatna opieka medyczna Medicover;
Pakiet sportowy Medicover Sport;
Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
Wczasy pod gruszą;
Bonus Bożonarodzeniowy;
Zniżki pracownicze;
Prezent urodzinowy.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty, które spełnią w/w oczekiwania.
Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, Bemowo
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami; Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów; Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów; Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie...
Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; Kontakt z działami operacyjnymi w celu ustalenia przyczyn reklamacji; Informowanie klientów o postępach w procesie rozpatrywania reklamacji; Wyjaśnianie niezgodności i prowadzenie korespondencji z odbiorcami; Rozliczanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń...
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami; prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami; współpraca z innymi działami sklepu,...
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami; prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami; współpraca z innymi działami sklepu,...
Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
5 dni
Rejestrowanie i przetwarzanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie. Analiza i rozpatrywanie reklamacji dotyczących krajowych i międzynarodowych usług pocztowych. Współpraca z operatorami zagranicznymi w zakresie wyjaśniania spraw reklamacyjnych. Koordynacja działań z innymi jednostkami w...
młodszy specjalista (junior) umowa na zastępstwo pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski. Odpowiedzialność za kompletność, poprawność...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
7 dni
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług pocztowych krajowych i zagranicznych, kontakt i...