Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. reklamacji

    Blachotrapez Sp. z o.o.   Sękocin Nowy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: samodzielne rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym w firmie standardem, raportowanie i analiza reklamacji, prowadzenie kontroli merytorycznej nad wewnętrznymi procesami produkcji pod kątem jakościowym i spełnienia norm, zapewnienie dostępności i...
  • Specjalista ds. reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie; Budowanie relacji z klientami; Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji; Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    (popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. obsługi zamówień i reklamacji

    SypialniaPlus sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Komunikacja z dostawcami oraz obszarem łańcucha dostaw i logistyki. Monitorowanie stanu realizacji zamówień, ich potwierdzeń, terminów dostaw. Wdrażanie instrukcji, zasad i procedur dotyczących zamówień. Zarządzanie dokumentacją związaną z zamówieniami. Przyjmowanie, ewidencja i...
  • Praktykant ds. reklamacji z językiem włoskim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: Praca z systemem zgłoszeń klientów (rejestracja skarg i opinii o produktach Alcon i OTC) Segregacja zgłoszeń; Bezpośrednia komunikacja z klientami (działania follow-up, udzielanie odpowiedzi)
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Nextbike Polska S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie   27,70 - 28,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Reklamacji Warszawa
Specjalista ds. Rozpatrywania Reklamacji (j. niemiecki)

Specjalista ds. Rozpatrywania Reklamacji (j. niemiecki)

Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Warszawa
praca stacjonarna
3543 dni temu

Znasz biegle język niemiecki i wreszcie chcesz mieć możliwość wykorzystania swoich z trudem zdobytych kompetencji w codziennej pracy? A może marzysz by pracować dla uznanych światowych marek i stanowić część wielokulturowego zespołu międzynarodowych liderów?

Jeśli tak to nasza Agencja Ci to umożliwi. Zyskasz pracę w zależności od potrzeb- pół etatu, cały etat, pracę na wakacje lub pracę na lata, gdzie czeka na Ciebie wiele codziennych wyzwań.


Specjalista ds. Rozpatrywania Reklamacji (j. niemiecki)

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: SOKM/08/2014

Zakres obowiązków:
  • Analiza i rozpatrywanie wpływających reklamacji i zapytań klientów, czyli użytkowników znanej platformy aukcyjnej.
  • Wprowadzanie danych do systemu.
  • Zapewnienie należytego rejestrowania reklamacji zgodnie z polityką firmy
  • W trakcie odpowiednich szkoleń poznasz wszelkie kwestie, które umożliwią wykonywanie obowiązków profesjonalnie.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego, na poziomie minimum  C1 (C2 lub Native będzie plusem)
  • Gotowość do podjęcia zatrudnienia w najbliższym czasie na minimum 0,5 etatu (możliwość umawiana zmian w ramach 7 dni tygodnia, między 8-22.00)
  • Dobra organizacja czasu pracy i znajomość pakietu Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie zdobyte w dziale obsługi klienta
Oferujemy:
  • Umowa o pracę plus dodatkowe benefity
  • Praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
  • Pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
  • Szkolenia branżowe nastawione na rozwój zawodowy - pozwalające na swobodne poruszanie się w podstawowych zagadnieniach
  • Wzrost wraz z organizacją (Realne możliwości awansu wewnątrz struktury firmy - pionowe lub poziome, programy rozwojowe)
  • Wykorzystywanie znajomości języka niemieckiego w kontaktach z niemieckojęzycznymi klientami z takich krajów, jak: Niemcy, Szwajcaria, Austria
  • Elastyczny grafik (praca zmianowa)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. reklamacji

    Blachotrapez Sp. z o.o.   Sękocin Nowy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: samodzielne rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym w firmie standardem, raportowanie i analiza reklamacji, prowadzenie kontroli merytorycznej nad wewnętrznymi procesami produkcji pod kątem jakościowym i spełnienia norm, zapewnienie dostępności i...
  • Specjalista ds. reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie; Budowanie relacji z klientami; Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji; Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    (popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. obsługi zamówień i reklamacji

    SypialniaPlus sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Komunikacja z dostawcami oraz obszarem łańcucha dostaw i logistyki. Monitorowanie stanu realizacji zamówień, ich potwierdzeń, terminów dostaw. Wdrażanie instrukcji, zasad i procedur dotyczących zamówień. Zarządzanie dokumentacją związaną z zamówieniami. Przyjmowanie, ewidencja i...
  • Praktykant ds. reklamacji z językiem włoskim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: Praca z systemem zgłoszeń klientów (rejestracja skarg i opinii o produktach Alcon i OTC) Segregacja zgłoszeń; Bezpośrednia komunikacja z klientami (działania follow-up, udzielanie odpowiedzi)
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Nextbike Polska S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie   27,70 - 28,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...