Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

PROFI-LINGUA Szkoła Języków Obcych

Bytom, Gliwice

8 dni temu

Profi-Lingua, to jedna z wiodących sieci szkół językowych w Polsce, działająca nieprzerwanie od ponad 25 lat na terenie całego kraju. W kwietniu 2016 roku Profi-Lingua weszła w skład grupy kapitałowej Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych S.A.


W związku z rozwojem struktury organizacji poszukujemy najlepszych kandydatów do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bytom, Gliwice
Do podstawowych zadań zatrudnionej osoby będzie należało:
  • telefoniczna sprzedaż kursów językowych,
  • obsługa przed- i posprzedażowa klientów (bezpośrednia i telefoniczna),
  • udział w akcjach promocyjnych szkoły,
  • prace administracyjne związane z obsługą kursów.
Idealny Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
  • umiejętność obsługi klienta oraz prowadzenia działań sprzedażowych,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysokie zdolności interpersonalne,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego mile widziana,
  • silna motywacja do realizacji celów sprzedażowych,
  • dyspozycyjność.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub zlecenia – w zależności od preferencji kandydata,
  • elastyczne godziny pracy (poniedziałek- sobota w godzinach porannych i popołudniowych),
  • motywacyjny system premiowy (podstawa + premia),
  • wewnętrzne szkolenia z zakresu sprzedaży,
  • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - atrakcyjne zniżki na kursy językowe,
  • prywatną opiekę medyczną.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
 
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o brzmieniu:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.

Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych oraz innych informacji zawartych w załączonych dokumentach, w celach obecnych, jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

INFORMACJA NA TEMAT PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych osobowych - jest WSiP S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 96.

Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@wsip.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

www.profilingua.pl


Poznaj

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta