- Merytoryczne wsparcie użytkowników systemu SAP
- Czynny udział w projektach rozwojowych oraz utrzymaniu systemów SAP
- Zarządzanie kontami użytkowników i uprawnieniami w SAP
- Koordynacja pracy dostawców w zakresie obsługi zgłoszeń, rozwoju oraz utrzymania systemu SAP
- Monitorowanie poprawności działania środowiska
- Tworzenie polityk i procedur utrzymaniowych oraz dokumentacji i specyfikacji technicznych
- Znajomość architektury środowiska SAP
- Znajomość co najmniej jednego obszaru SAP ERP (FI, CO, MM, SD, RE-FX, HCM), mechanizmu SAP Business Workflow
- Praktyczna wiedza z zakresu zastosowania systemu SAP AEX/PI i/lub technologii RFC, IDOC, LSMW
- Umiejętność definiowania profili, uprawnień i ról w SAP
- Znajomość zagadnień integracji systemów IT, w szczególności integracji z systemem SAP
- Sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
- Znajomość zagadnień i rozwiązań SAP GRC Access Control (ARA, EAM, BRM, ARM)
- Doświadczenie z technologiami: SAP HANA, SAP UI5/Fiori
- Podstawowa znajomość ABAP i konfiguracji modułów SAP
- Doświadczenie w administracji: SAP Basis, SAP Solution Manager
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.