Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Utrzymania Infrastruktury jako:
- realizację polityki rozwoju w zakresie obiektów infrastruktury drogowej, torowej oraz towarzyszącej,
- określanie i wydawanie wytycznych i wymagań technicznych dla obiektów infrastruktury drogowej i torowej,
- tworzenie lub weryfikację procedur zarządzania infrastrukturą Spółki i nadzór nad ich przestrzeganiem,
- inicjowanie analiz opłacalności stosowania nowych rozwiązań technicznych w infrastrukturze drogowej, torowej i towarzyszącej oraz pozyskiwanie danych do ich opracowania,
- opracowywanie/analizę raportów i ocen dotyczących efektywności wprowadzanych zmian, wykonywanych czynności eksploatacyjnych w infrastrukturze związanych z rozwojem technologicznym lub działalnością badawczą,
- sprawowanie kontroli nad realizacją zadań utrzymania w zakresie infrastruktury drogowej, torowej i towarzyszącej,
- kwalifikowanie obiektów budowlanych Spółki do wykonania odpowiedniego zakresu modernizacji lub remontu,
- udział w komisjach technicznych, przeglądach i odbiorach robót
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- możliwość darmowych przejazdów całą komunikacją miejską,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
- wykształcenia wyższego (budownictwo, transport),
- przynajmniej 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z zarzadzaniem infrastrukturą lub procesem budowlanym/ jako pracownik naukowy lub projektant w zakresie budownictwa dróg szynowych (doświadczenie przy realizacji robót budowlanych drogowych lub kolejowych będzie dodatkowym atutem),
- znajomości przepisów z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,
- umiejętności obsługi programów: MS Word, Ms Excel, MS Outlook na poziomie dobrym,
- umiejętności w zakresie skutecznego zarządzania procesem oraz współpracy z przedstawicielami różnych działów (mile widziane).
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.