Jeśli szukasz miejsca, w którym cele biznesowe idą w parze z indywidualnymi celami rozwojowymi Pracownika, a firma dostarcza narzędzi i bodźców do ich osiągania, to jesteś na właściwej drodze aby dołączyć do nas.
Poszukujemy osób, które z pasją, zaangażowaniem i z sukcesem tworzą wartość dodaną działalności firmy. W naszej pracy niezbędna jest świetna komunikacja, zorientowanie na klienta. Kierując się wartościami korporacji poszukujemy osób: rzetelnych, innowacyjnych, elastycznych, godnych zaufania, a także pragmatycznych, które doceniają i tworzą proste rozwiązania.
Tego oczekujemy od wszystkich Kandydatów, bez względu na stanowisko, na które aplikują.
Sage sp. z o.o. jest firmą otwartą na zatrudnianie także osób niepełnosprawnych spełniających wymagania rekrutacyjne.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba na w/w stanowisku pełni kluczową rolę w osiągnięciu założonych planów sprzedaży i realizacji wzrostu obrotów w segmencie, poprzez opracowanie promocji sprzedażowych oraz wykonanie strategii BTL.
Zadania:
- Zarządzanie promocjami i akcjami sprzedażowymi we wszystkich kanałach
sprzedaży w segmencie SMB - Analiza leadów MQL i optymalizacja konwersji MQL na prospekty sprzedaży (SQL)
oraz raportowanie wyników - Analiza i optymalizacja konwersji leadów sprzedażowych (SQL) na wygrane
procesy i raportowanie wyników - Przygotowanie analiz i raportów sprzedażowych z rekomendacjami działań promocyjnych
dla wybranych grup klientów istniejących i potencjalnych - Przygotowanie analiz, zasad i regulaminów do wewnętrznych konkursów sprzedaży
- Zarządzanie powierzonym budżetem Cost of Sales w ramach zakresu obowiązków
- Wsparcie organizacyjne w obszarze marketingu dla sieci dystrybucji Sage
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w celu wykorzystania szans rynkowych
- Współpraca w projektach działowych i gólnofirmowych
- Opracowanie materiałów referencyjnych we współpracy z Działem Marketingu
- Zarządzanie i organizacja wewnętrznych konferencji, eventów i seminariów w ramach
segmentu we współpracy z Event Marketing
- Orientacja na wynik
- Myślenie analityczne
- Inicjatywa
- Kreatywność
- Zdolności komunikacyjne
- Umiejętność pracy projektowej oraz zarządzanie konfliktem
- Doświadczenie w budowaniu efektywnych mechanizmów marketingowych wspierających
sprzedaż w ramach powierzonego budżetu - Systematyczność w planowaniu i egzekucji oraz kontroli wyznaczonych celów i priorytetów
- Płynna znajomość języka angielskiego
- Stabilność zatrudnienia
- Ambitne i odpowiedzialne zadania
- Możliwość rozwoju w nowocześnie zarządzanej międzynarodowej korporacji
- Specjalistyczne szkolenia
- Atrakcyjne wynagrodzenie