W związku z rozwojem Centrum Kompetencji i rozbudową zespołu, Enigma SOI poszukuje kandydata na stanowisko:
Szukamy dociekliwej osoby z wiedzą z zakresu IT do naszego dwuosobowego zespołu wsparcia technicznego (L2). Współpraca z działami IT Klienta oraz testerami przy dedykowanym systemie informatycznym. Oprócz kompetencji technicznych pomocne będą: otwartość i umiejętności komunikacyjne.
- współpraca z działem Helpdesk, obsługa zgłoszeń użytkowników,
- bieżący monitoring działania systemów,
- konfiguracja systemów powiązanych.
- znajomość środowiska Linux (podstawy),
- znajomość środowiska Windows (podstawy),
- znajomość XML,
- znajomość SQL (podstawowe zapytania),
- umiejętność instalacji oprogramowania, analizy logów,
- umiejętność szybkiego zdobywania informacji i rozwiązywania problemów informatycznych,
- łatwość i otwartość w porozumiewaniu się z ludźmi.
- znajomość Java (rozumienie kodu, nie programowanie),
- znajomość SVN,
- znajomość podstawowych zagadnień sieciowych,
- doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (3 linia wsparcia).
- różnorodne projekty (komercyjne/publiczne/specjalne),
- częściową pracę zdalną (Warszawa, ul. Jutrzenki 116),
- pracę przy autorskich produktach,
- rozwój kwalifikacji pod okiem doświadczonych profesjonalistów (code review, regularny feedback),
- stabilną formę zatrudnienia (umowa o pracę / B2B),
- udział w szkoleniach, konferencjach, zdobywanie certyfikatów, dofinansowanie do studiów,
- płaską strukturę w organizacji w stu procentach o kapitale polskim,
- niezbędne narzędzia pracy,
- niekorporacyjną atmosferę, małe zespoły,
- wyjazdy/wyjścia integracyjne; zajęcia sportowe oraz przyjazną atmosferę pracy ,
- pakiet benefitów: Medicover, Multisport, dofinansowanie wypoczynku indywidualnego i obozów/kolonii dzieci.
Poznaj
ENIGMA Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać Enigma?
Enigma od 25 lat świadczy usługi w obszarze ochrony informacji, posiadając unikatową wiedzę na polskim rynku. Integralną częścią oferowanych rozwiązań jest szeroko pojmowane bezpieczeństwo specjalne. Dotyczy ono zarówno rozwiązań sprzętowych i aplikacyjnych, jak i całego obszaru architektury i realizacji wdrożenia. Podstawą systemów tworzonych przez firmę Enigma są opracowane i produkowane własne kryptograficzne rozwiązania sprzętowe i aplikacyjne. Atutem tych rozwiązań jest stosowanie wysoko rozwiniętych technologii i algorytmów szyfrowych. Wysoką jakość oferowanych urządzeń i aplikacji kryptograficznych potwierdza ponad 40 certyfikatów ABW i SKW z zakresu przetwarzania informacji niejawnych od klauzuli „Zastrzeżone”, przez „Poufne” i „Tajne” do „Ściśle tajne”.
Najważniejszym elementem wszystkich rozwiązań Enigmy jest gwarantowane bezpieczeństwo realizowanych systemów i przetwarzanych w nich informacji. W ofercie podstawowej są rozwiązania dla służb mundurowych, banków i instytucji finansowych, telekomunikacji, aplikacje wspomagające pracę szpitali i jednostek służby zdrowia oraz systemy transportowe. Projektując i realizując systemy bezpieczeństwa korporacyjnego specjaliści Enigmy wykorzystują rozwiązania własne oraz firm trzecich, zapewniając ich niezawodność, gwarantowaną m.in. wieloletnią współpracą z wiodącymi światowymi producentami i dostawcami rozwiązań informatycznych i telekomunikacyjnych.