specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Udzielanie wsparcia technicznego klientom drogą mailową i telefoniczną; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i konfiguracją serwerów; Analiza logów i diagnozowanie złożonych problemów sieciowych; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i realizacja celów...
Zakres obowiązków: Konfiguracja i instalacja sprzętu komputerowego, Pomoc w rozwiązywaniu bieżących usterek sprzętowych i programowych, Obsługa zgłoszeń w systemie HelpDesk i współpraca z zewnętrznym serwisem, Udział w administracji siecią lokalną, komputerami, telefonami GSM i...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone). Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Achieving quality goals for calls and customer satisfaction. Performing log analysis. Managing escalations by logging and tracking cases in systems....
Przygotowanie i konfiguracja komputerów oraz pozostałego sprzętu IT, Wsparcie techniczne dla pracowników – diagnoza i rozwiązywanie problemów, Rejestracja zgłoszeń w systemie oraz współpraca z działami zewnętrznymi, Administracja dostępami użytkowników, siecią LAN/WAN, komputerami...
Zadania: Instalacja i konfiguracja sprzętu IT będącego własnością firmy; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem oraz współpraca z dostawcami na etapie napraw i reklamacji; Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami w systemie HelpDesk; Współpraca z Centralnym...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie tymczasowa/dodatkowa aplikuj bez CV
8 dni
Zakres zadań: Instalacja i konfiguracja sprzętu IT; Pomoc przy rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem; Obsługa zgłoszeń w systemie HelpDesk; Współpraca z zespołem centralnym IT i dostawcami; Udzielanie wsparcia przy administracji siecią, komputerami, telefonami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Wsparcie IT na poziomie 1 i 1.5, Rozwiązywanie problemów zdalnie z użyciem SCCM, Dokumentacja zgłoszeń w ITSM, Współpraca przy złożonych problemach z zespołami wyższego szczebla, Analiza i usprawnienia bazujące na częstych problemach.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
How you will make an impact As part of our IT support team, you'll handle 1st and 1.5-level support, guiding users through issue resolution and ensuring smooth operation of systems and devices. You’ll troubleshoot remotely using SCCM, document requests in the ITSM tool, and collaborate with...
Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Udzielanie wsparcia technicznego klientom drogą mailową i telefoniczną; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i konfiguracją serwerów; Analiza logów i diagnozowanie złożonych problemów sieciowych; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i realizacja celów...
Zakres obowiązków: Konfiguracja i instalacja sprzętu komputerowego, Pomoc w rozwiązywaniu bieżących usterek sprzętowych i programowych, Obsługa zgłoszeń w systemie HelpDesk i współpraca z zewnętrznym serwisem, Udział w administracji siecią lokalną, komputerami, telefonami GSM i...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone). Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Achieving quality goals for calls and customer satisfaction. Performing log analysis. Managing escalations by logging and tracking cases in systems....
Przygotowanie i konfiguracja komputerów oraz pozostałego sprzętu IT, Wsparcie techniczne dla pracowników – diagnoza i rozwiązywanie problemów, Rejestracja zgłoszeń w systemie oraz współpraca z działami zewnętrznymi, Administracja dostępami użytkowników, siecią LAN/WAN, komputerami...
Zadania: Instalacja i konfiguracja sprzętu IT będącego własnością firmy; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem oraz współpraca z dostawcami na etapie napraw i reklamacji; Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami w systemie HelpDesk; Współpraca z Centralnym...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie tymczasowa/dodatkowa aplikuj bez CV
8 dni
Zakres zadań: Instalacja i konfiguracja sprzętu IT; Pomoc przy rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem; Obsługa zgłoszeń w systemie HelpDesk; Współpraca z zespołem centralnym IT i dostawcami; Udzielanie wsparcia przy administracji siecią, komputerami, telefonami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Wsparcie IT na poziomie 1 i 1.5, Rozwiązywanie problemów zdalnie z użyciem SCCM, Dokumentacja zgłoszeń w ITSM, Współpraca przy złożonych problemach z zespołami wyższego szczebla, Analiza i usprawnienia bazujące na częstych problemach.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
How you will make an impact As part of our IT support team, you'll handle 1st and 1.5-level support, guiding users through issue resolution and ensuring smooth operation of systems and devices. You’ll troubleshoot remotely using SCCM, document requests in the ITSM tool, and collaborate with...
Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...