- Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat.
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu.
- Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia.
- Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w celu identyfikacji i rozwiązywania nowych problemów technicznych.
- Dobrze rozwinięte umiejętności językowe: zaawansowany poziom francuskiego (B2/C1) oraz dobry poziom angielskiego (B2).
- Znajomość technologii sieciowych i umiejętność obsługi komputera.
- Skupienie na potrzebach klienta oraz umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny pakiet benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta MultiSport).
- Szkolenia i rozwój zawodowy poprzez programy mentoringowe i szkolenia online.
- Przyjazną kulturę pracy z różnorodnymi wydarzeniami integracyjnymi.
- Nowoczesne biuro w centrum miasta.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.