CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Obowiązki:
- Badanie i rozwiązywanie problemów;
- Weryfikacja i terminowe przetwarzanie danych w określonym czasie;
- Bieżący kontakt z klientami w formie mailowej i telefonicznej;
- Uzgadnianie kont klientów;
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługę klientów;
- Udział w ulepszaniu procesów;
- Ogólne zadania administracyjne.
- Współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania:
- Minimum rocznego doświadczenia w obszarze zakupów lub w dziale PtP, OtC lub RtR.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego (min. B2).
- Znajomości pakietu MS Office.
- Zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych.
- Chęci do nauki i rozwoju.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w ramach umowy o pracę;
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku;
- Grupowe ubezpieczenie;
- Prywatną opiekę medyczną dla ciebie i twojej rodziny;
- Atrkacyjny pakiet dodatkowych benefitów do wyboru (fitness, siłownia, kino itp.);
- Liczne wydarzenia, imprezy integracyjne i wiele innych.