Najnowsze oferty pracy

  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    11 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    13 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Reklamacji i Serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...
  • Pracownik biurowy w dziale serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia, 100 m od stacji kolejki SKM Chylonia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. zwrotów i reklamacji

Grupa Inter Cars
Warszawa
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
1301 dni temu

Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Nasze firmowe wartości to Pasja i zaangażowanie, Partnerstwo, Wiarygodność, Lojalność, oraz Przywództwo przez przykład. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony www.intercars.eu skąd dowiesz się znacznie więcej o naszej działalności.

Specjalista ds. zwrotów i reklamacji
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Obsługa zwrotów ze sklepów internetowych z rynku zachodniego (zwroty zapłat, wystawianie dokumentów korygujących sprzedaż)
  • Rejestrowanie i obsługa zgłoszonych reklamacji
  • Tłumaczenie decyzji reklamacyjnych i korespondencja z klientami (j.niemiecki)
  • Rozwiązywanie niestandardowych problemów z zamówieniami na etapie ich przyjęcia do systemu zarządzania zamówieniami lub w procesie realizacji zamówień

Nasze oczekiwania:

  • Podstawowa wiedza z zakresu budowy i funkcjonowania pojazdów mechanicznych
  • Samodzielność i dokładność w wykonywaniu zadań
  • Znajomość systemów ERP (atutem będzie znajomość MS Dynamics NAV)
  • Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poz. min. B2 będzie atutem

Co oferujemy i jak pracujemy:

  • Nasze biuro mieści się w budynku Galerii Młociny, tuż przy węźle komunikacyjnym Młociny (metro, tramwaje, autobusy, parkingi, również bezpłatne)
  • Pracujemy w godzinach 8:00-16:00 (również w systemie hybrydowym i zdalnym)
  • Oferujemy zatrudnienie w ramach umowy o pracę, na pełen etat, które rozpoczyna się 3 miesięcznym okresem próbnym
  • Pracownikom oferujemy tzw. benefity pozapłacowe oraz szkolenia i zniżki pracownicze na części samochodowe u naszych Filiantów
  • Czeka na Ciebie pięcioosobowy zespół najbliższych współpracowników. Są to osoby, które wysoko cenią przyjazne relacje i warunki współpracy. Są pomocni, dzielą się wiedzą i doświadczeniem, aby wspólnie osiągać zamierzone cele. Zespół ten tworzy innowacyjny projekt e-commerce dla rynków zachodniej Europy
  • Twoje stanowisko będzie samodzielne, praca z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
 

Podobne oferty

  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    11 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    13 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Reklamacji i Serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...
  • Pracownik biurowy w dziale serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia, 100 m od stacji kolejki SKM Chylonia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...