Jesteś zdolny, kreatywny, nie boisz się wyzwań, potrafisz pracować w zespole, logicznie myślisz, szybko odnajdujesz się w złożonych wymaganiach i nowych technologiach? Właśnie takich osób poszukujemy!
VIG Polska należy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy.
Specjalista Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń od klientów firmy
- Informowanie użytkowników o statusach zleceń
- Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników
- Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT
- Instalacja oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)
- Współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT
- Ogrywanie sprzętów komputerowych (wgrywanie systemu, aplikacji)
- Wsparcie serwerowni (krosowanie gniazd sieciowych)
Czego oczekujemy?
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Kreatywność, zdolności przewidywania i analizowania problemów
- Znajomości pakietu MS Office i AD
- Znajomości systemów operacyjnych z rodziny MS Windows
- Umiejętności działania w zespole
- Dobrej organizacji pracy, sumienności
- Otwartości na nowe doświadczenia
- Umiejętności pracy z klientem
Co oferujemy?
- Ciekawą i rozwojową pracę w technologiach informatycznych
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną, możliwość skorzystania z karnetu sportowego, dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
- Możliwość dojazdu do pracy autobusem firmowym
- Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia