Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
CCIG GROUP to wyjątkowa organizacja działająca na rynku call & contact center w kilkunastu oddziałach w Polsce. Specjalizuje się w wielokanałowej komunikacji biznesu z klientem końcowym. Dołącz do zespołu najlepszych specjalistów i sprawdź co możesz zyskać na współpracy z nami. Obecnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko:
- przyjmowanie zgłoszeń awarii i wypadków drogowych,
- przyjmowanie zgłoszeń od właścicieli niesprawnych pojazdów drogowych,
- organizacja dodatkowych świadczeń t.j.: samochody zastępcze, noclegi w Polsce oraz za granicą, transport naprawionego pojazdu, taxi, etc.,
- pośredniczenie w kontakcie z autoryzowanymi serwisami.
- umiejętności pracy w zespole,
- podzielności uwagi (pracujemy na kilku aplikacjach jednocześnie),
- umiejętności szukania rozwiązania, wyszukiwania niezbędnych informacji,
- umiejętności szybkiego reagowania na potrzeby klienta,
- łatwości nawiązywania pozytywnych relacji, wysokiej kultury osobistej,
- dyspozycyjności 4-5 dni w tygodniu w systemie zmianowym (projekt pracuje w godzinach 7.00 - 20.00) + 1 weekend w ciągu miesiąca,
- gotowości do pracy w święta będzie dodatkowym atutem.
Mile widziane doświadczenie w branży Call Center lub/i zainteresowanie branżą motoryzacyjną.
- stałe wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowy bonus motywacyjny,
- pakiet wdrożeniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
- możliwość rozwoju w strukturze firmy,
- współpracę z zespołem doświadczonych specjalistów,
- możliwość pracy hybrydowej w kolejnym etapie po okresie wdrożeniowym,
- swobodny dress-code, owocowe czwartki, pracę w przyjaznej atmosferze.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY