Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Informatyczka / Informatyk

    Klient portalu Praca.pl   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów IT; Diagnozowanie i naprawa sprzętu komputerowego; Instalacja oraz aktualizacja oprogramowania; Relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie awarii i dbanie o sprawność systemów;
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • Specjalista / Specjalistka help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Informatyczka / Informatyk ds. Lokalnej Obsługi Użytkownika

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista IT - Serwisant

Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o.
Gdańsk, ul. Sandomierska 19
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
182 dni temu
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o.
należące do Grupy Kapitałowej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.,
wyróżniające się blisko 70-letnim doświadczeniem w świadczeniu usług związanych z utrzymaniem, remontami i budową dróg kolejowych, a także z naprawami i remontami maszyn do robót torowych,
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista IT - Serwisant
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Sandomierska 19
Zakres obowiązków:
  • Konfiguracja i serwis sprzętu oraz systemów operacyjnych i oprogramowania.
  • Nadzór nad prawidłowym działaniem stacji roboczych oraz urządzeń przenośnych.
  • Monitorowanie oraz diagnozowanie problemów z siecią firmową i dostępem do sieci Internet oraz drukarek.
  • Nadawanie uprawnień dostępu użytkownikom sieci.
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania.
  • Przeprowadzanie okresowych audytów sprzętu i oprogramowania w firmie.
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi, w zakresie zakupu sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz telekomunikacyjnego, jak również oprogramowania.
Oczekujemy:
  • Wykształcenia informatycznego lub pokrewnego.
  • Minimum trzyletniego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomości systemów operacyjnych rodziny Windows.
  • Umiejętności podstawowego serwisowania sprzętu komputerowego, drukarek oraz telefonów voip.
  • Doświadczenia w konfiguracji oprogramowania (Windows) oraz stacji roboczych i instalacji.
  • Znajomości sieci opartych na TCP/IP.
  • Wiedzy dotyczącej zagadnień związanych z usługami poczty (MS Exchange).
  • Znajomości Active Directory i zarządzania domenami Windows.
  • Samodzielności, systematyczności oraz bardzo dobrej organizacji pracy.
  • Wysokiej kultury osobistej.
Co oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie, działającej na rynku od blisko 70 lat.
  • Pracę w zespole specjalistów, posiadających wiedzę i doświadczenie branżowe.
  • Możliwość rozwoju osobistego – kursy, szkolenia, dofinansowanie studiów podyplomowych.
  • Prywatną opiekę medyczną dofinansowaną przez Pracodawcę.
  • 99% ulgi na przejazdy kolejowe dla Pracowników wraz z możliwością uzyskania dodatkowej zniżki dla członków najbliższej rodziny.
  • Dodatkowe świadczenie pieniężne na Boże Narodzenie i Wielkanoc
  • Kartę MultiSport dofinansowywaną przez Pracodawcę.
  • Dodatkowy dzień wolny w roku, w ramach Święta Kolejarza przypadającego 25 XI.
  • Podarunki dla dzieci Pracowników na Mikołajki i Dzień Dziecka.
  • Dodatkowe świadczenie pieniężne z tytułu „wczasów pod gruszą”.
  • Dobrą atmosferę pracy i przestrzeganie procedur wewnętrznych: https://ppmt.pl/wp-content/uploads/2024/09/Regulamin-zgloszen-wewnetrznych-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych.pdf.
Wysyłając swoje CV wraz z klauzulą zgody, zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie przez Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (dalej: „Spółka”) Pana/Pani danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia przez Spółkę rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie może Pan/Pani cofnąć swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych, kontaktując się z nami pod adresem e-mail: iod@ppmt.pl. Podane przez Pana/Panią dane osobowe (według wymogów ogłoszenia) Spółka przetwarza w oparciu o przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) Spółka przetwarza na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody, którą wyraził/ła Pan/Pani wysyłając swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość wzięcia udziału w rekrutacji. Spółka może przetwarzać Pana/Pani dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez Spółkę rekrutacji. W tym celu Spółka będzie przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w oparciu o jej prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraził/ła Pan/Pani zgodę) do innego administratora danych. Ma Pan/Pani także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Spółkę pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych, którego Spółka dokonała na podstawie uprzednio udzielonej przez Pana/Panią zgody. Pana/Pani dane osobowe Spółka przetwarza przez okres trwania procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Spółka nie przekazuje Pana/Pani danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia, jednak zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z Kandydatami, których kwalifikacje w najwyższym stopniu spełnią nasze oczekiwania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Informatyczka / Informatyk

    Klient portalu Praca.pl   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów IT; Diagnozowanie i naprawa sprzętu komputerowego; Instalacja oraz aktualizacja oprogramowania; Relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie awarii i dbanie o sprawność systemów;
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • Specjalista / Specjalistka help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Informatyczka / Informatyk ds. Lokalnej Obsługi Użytkownika

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...