Specjalista / Kierownik ds. zakupów
Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista (mid) / kierownik/koordynator
umowa o pracę / kontrakt B2B
7 dni temu

Grupa Kapitałowa Arteria SA, oferująca kompleksowe rozwiązania w obszarze outsourcingu, usług contact center, marketingu oraz sprzedaży,

 

poszukuje osoby do Zespołu, na stanowisko:

Specjalista / Kierownik ds. zakupów
Miejsce pracy: Warszawa
Na co dzień będziesz odpowiedzialny:
  • Definiowanie, wdrażanie strategii i procesów zakupowych  dla Grupy Kapitałowej Arteria SA,
  • tworzenie i  realizowanie spójnych planów zakupowych dla wszystkich pionów Grupy,
  • optymalizowanie kosztów zakupu usług i towarów poprzez monitoring i analizę kosztów,
  • przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów - negocjacje, ocena ofert, wybór dostawców,
  • inicjowanie i koordynowanie procesu zawierania umów ramowych z dostawcami,
  • budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z kluczowymi dostawcami,
  • zarządzanie bazą dostawców w oparciu o analizy rynku, oceny dostawców oraz potrzeby wewnętrzne Grupy,
  • konsolidacja danych, opracowywanie analiz i raportów zakupowych na potrzeby Zarządu Grupy.
Co oferujemy:
  • umowę o pracę/B2B,
  • dogodną lokalizację w Warszawie,
  • wyjątkową atmosferę pracy,
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym.
Jeżeli posiadasz:
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobrą znajomość MS Excel,
  • zdolności negocjacyjne,
  • umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie,
  • świadomość kosztową,
  • inicjatywę / przedsiębiorczość
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • mile widziane doświadczenie w branży logistycznej lub eventowej.
Oraz:
  • lubisz pracę w Zespole,
  • jesteś osobą odpowiedzialną i samodzielną
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
  • …to czekamy właśnie na Ciebie.

Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?

 

Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)

 APLIKUJ TERAZ 

Aplikuj teraz

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty