Specjalista / Koordynator ds. Rozwoju Nowych Produktów

Carlsberg Polska

Warszawa

134 dni temu

CO NOWEGO MOŻEMY ZROBIĆ RAZEM?

Specjalista / Koordynator ds. Rozwoju Nowych Produktów
Miejsce pracy: Warszawa
Co otrzymasz?
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji 
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • wczasy pod gruszą
  • opiekę medyczną
  • kartę multisport
  • umowę o pracę
  • telefon służbowy
  • piwo na święta
Co będziesz robić?
  • Koordynować zmiany konfekcji i zarządzać ich zapasem
  • Tworzyć i egzekwować harmonogramy wprowadzanych zmian, również promocyjnych
  • Zarządzać procesem przepływu materiałów graficznych i wzorników
  • Współpracować z działem marketingu, planowania, produkcji i dostawcami zewnętrznymi
  • Koordynować testy logistyczne i produkcyjne
  • Administrować systemem elektronicznego obiegu dokumentów nowych produktów
Czego oczekujemy?
  • Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy w dziale zakupów, dziale marketingu, dziale badań i rozwoju lub w dziale planowania
  • Biegłej znajomości programu MS Excel
  • Samodzielności i odpowiedzialności w realizacji powierzonych obowiązków
  • Umiejętności organizacji czasu pracy i wyznaczania priorytetów
  • Chęci do szukania rozwiązywań problemów i podejmowania decyzji
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2
Co otrzymasz?
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji 
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • wczasy pod gruszą
  • opiekę medyczną
  • kartę multisport
  • umowę o pracę
  • telefon służbowy
  • piwo na święta
Co będziesz robić?
  • Koordynować zmiany konfekcji i zarządzać ich zapasem
  • Tworzyć i egzekwować harmonogramy wprowadzanych zmian, również promocyjnych
  • Zarządzać procesem przepływu materiałów graficznych i wzorników
  • Współpracować z działem marketingu, planowania, produkcji i dostawcami zewnętrznymi
  • Koordynować testy logistyczne i produkcyjne
  • Administrować systemem elektronicznego obiegu dokumentów nowych produktów
Czego oczekujemy?
  • Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy w dziale zakupów, dziale marketingu, dziale badań i rozwoju lub w dziale planowania
  • Biegłej znajomości programu MS Excel
  • Samodzielności i odpowiedzialności w realizacji powierzonych obowiązków
  • Umiejętności organizacji czasu pracy i wyznaczania priorytetów
  • Chęci do szukania rozwiązywań problemów i podejmowania decyzji
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2