CO NOWEGO MOŻEMY ZROBIĆ RAZEM?
Specjalista / Koordynator ds. Rozwoju Nowych Produktów
Miejsce pracy: Warszawa
Co otrzymasz?
- możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
- atrakcyjne wynagrodzenie
- wczasy pod gruszą
- opiekę medyczną
- kartę multisport
- umowę o pracę
- telefon służbowy
- piwo na święta
Co będziesz robić?
- Koordynować zmiany konfekcji i zarządzać ich zapasem
- Tworzyć i egzekwować harmonogramy wprowadzanych zmian, również promocyjnych
- Zarządzać procesem przepływu materiałów graficznych i wzorników
- Współpracować z działem marketingu, planowania, produkcji i dostawcami zewnętrznymi
- Koordynować testy logistyczne i produkcyjne
- Administrować systemem elektronicznego obiegu dokumentów nowych produktów
Czego oczekujemy?
- Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy w dziale zakupów, dziale marketingu, dziale badań i rozwoju lub w dziale planowania
- Biegłej znajomości programu MS Excel
- Samodzielności i odpowiedzialności w realizacji powierzonych obowiązków
- Umiejętności organizacji czasu pracy i wyznaczania priorytetów
- Chęci do szukania rozwiązywań problemów i podejmowania decyzji
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2
Co otrzymasz?
- możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
- atrakcyjne wynagrodzenie
- wczasy pod gruszą
- opiekę medyczną
- kartę multisport
- umowę o pracę
- telefon służbowy
- piwo na święta
Co będziesz robić?
- Koordynować zmiany konfekcji i zarządzać ich zapasem
- Tworzyć i egzekwować harmonogramy wprowadzanych zmian, również promocyjnych
- Zarządzać procesem przepływu materiałów graficznych i wzorników
- Współpracować z działem marketingu, planowania, produkcji i dostawcami zewnętrznymi
- Koordynować testy logistyczne i produkcyjne
- Administrować systemem elektronicznego obiegu dokumentów nowych produktów
Czego oczekujemy?
- Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy w dziale zakupów, dziale marketingu, dziale badań i rozwoju lub w dziale planowania
- Biegłej znajomości programu MS Excel
- Samodzielności i odpowiedzialności w realizacji powierzonych obowiązków
- Umiejętności organizacji czasu pracy i wyznaczania priorytetów
- Chęci do szukania rozwiązywań problemów i podejmowania decyzji
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2