Najnowsze oferty pracy

  • Doradca ds. Sieci Partnerskiej

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów), dbanie o atrakcyjność ofert...
  • Staż w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych; Archiwizacja dokumentów; Podstawowe czynności administracyjne; Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Dokumentacji

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań, Nadzór nad obiegiem...
  • Stanowisko ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    4 dni
    Zakres obowiązków: sprawdzanie harmonogramów czasu pracy, nadzór nad ewidencją czasu pracy prowadzoną przez poszczególne zespoły pracownicze, wprowadzenie czasu pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP) ewidencja urlopów, zwolnień i nadgodzin występujących u pracowników w bieżących...
  • Doradca / Doradczyni ds. Sieci Partnerskiej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    rozwijanie i zarządzanie siecią partnerów w ramach platformy benefitowej; pozyskiwanie nowych współpracowników biznesowych i negocjowanie warunków handlowych; przygotowywanie promocji oraz dbałość o atrakcyjność ofert dostępnych dla użytkowników; analiza sprzedaży benefitów i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne kierownika jednostki. Zarządzanie kalendarzem spotkań: planowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją. Obsługa obiegu dokumentów oraz korespondencji. Prowadzenie wybranych spraw kadrowych. Współpraca z działami wewnętrznymi oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Ewidencji

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
Warszawa, Mokotów
5 740 - 6 412 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
127 dni temu
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Do Twoich zadań będzie należało:
  • Obsługa zamówień – nadzór nad listą zakupów, kontakt z pracownikami w sprawie zamówień, śledzenie statusu dostaw oraz dbanie o terminowe dostawy;
  • Obsługa zakupów – wybór właściwej oferty, kontakt ze sprzedawcami, dostawcami i firmami kurierskimi oraz odbiór paczek i przekazywanie ich do odpowiednich osób / działów;
  • Wprowadzanie, opisywanie i rozliczanie faktur zakupowych w programie do elektronicznego obiegu dokumentów, w tym rozliczanie kosztów dotacji w fakturach wspólnych;
  • Monitorowanie stanów magazynowych art. spożywczych i biurowych i reagowanie na niedobory lub nadwyżki;
  • Tworzenie dokumentów związanych z procesami administracyjnymi (memo, uchwały, regulaminy, instrukcje, procedury, umowy z firmami);
  • Organizowanie i monitorowanie większych napraw i konserwacji w przestrzeni biurowej, dotyczących systemów elektrycznych, hydraulicznych, sanitarnych, oraz innych urządzeń w budynku (np. wymiana oświetlenia, malowanie ścian, wymiana wykładziny);
  • Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z naprawami i konserwacjami (umowy, protokoły z napraw, karty gwarancyjne) oraz kontakt z zarządcą budynku;
  • Stały kontakt z dostawcami i usługodawcami, z którymi na co dzień pracujemy;
  • Zarządzanie sprzętem IT (wydawanie i przyjmowanie sprzętu służbowego, organizacja napraw itp.);
  • Realizacja pozostałych zadań administracyjnych.
Wyślij do nas CV, jeśli:
  • Posiadasz doświadczenie w pracy w dziale administracji na samodzielnym stanowisku (mile widziane: we współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi);
  • Jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej/hybrydowej w Fundacji w Warszawie.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje;
  • Jesteśmy dużą i uznaną organizacją pozarządową w Polsce. Podpiszemy z Tobą umowę o pracę, z wynagrodzeniem w przedziale zł 5740,90 – 6412,12 brutto w zależności od doświadczenia i kompetencji;
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce;
  • Po okresie próbnym otrzymasz dodatkowe benefity (karta prepaid Edenred, pakiet medyczny PZU Zdrowie lub karta Multisport).
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.
 

Poznaj

Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym

Fundacja Avalon jest jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnością i przewlekle chore. Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnością. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją! Nasze biuro mieści się w Warszawie, jest dostosowane architektonicznie do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami.

Podobne oferty

  • Doradca ds. Sieci Partnerskiej

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów), dbanie o atrakcyjność ofert...
  • Staż w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych; Archiwizacja dokumentów; Podstawowe czynności administracyjne; Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Dokumentacji

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań, Nadzór nad obiegiem...
  • Stanowisko ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    4 dni
    Zakres obowiązków: sprawdzanie harmonogramów czasu pracy, nadzór nad ewidencją czasu pracy prowadzoną przez poszczególne zespoły pracownicze, wprowadzenie czasu pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP) ewidencja urlopów, zwolnień i nadgodzin występujących u pracowników w bieżących...
  • Doradca / Doradczyni ds. Sieci Partnerskiej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    rozwijanie i zarządzanie siecią partnerów w ramach platformy benefitowej; pozyskiwanie nowych współpracowników biznesowych i negocjowanie warunków handlowych; przygotowywanie promocji oraz dbałość o atrakcyjność ofert dostępnych dla użytkowników; analiza sprzedaży benefitów i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne kierownika jednostki. Zarządzanie kalendarzem spotkań: planowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją. Obsługa obiegu dokumentów oraz korespondencji. Prowadzenie wybranych spraw kadrowych. Współpraca z działami wewnętrznymi oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Ewidencji

    Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.   Warszawa, ul. T. Czackiego 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;