Praca w 100% zdalna w Polsce
Do Twoich codziennych zadań będą należały:
- Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim;
- Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną;
- Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą;
- Pomoc podczas reklamacji, wymiany sprzętu, zgodnie z procedurami firmy;
- Aktualizowanie informacji w bazach danych.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Język: Dobra znajomość języka polskiego (B1/B2) i biegłość w języku rosyjskim (C2);
- Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw.
- Mile widziane jest zainteresowanie branżą medyczną i kwestiami związanymi z cukrzycą;
- Technologia: Dobra umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych;
- Osobowość:
- Zmotywowana, empatyczna i entuzjastyczna.
- Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie i dobrze rozwiniętymi umiejętnościami komunikacji.
- Kultura osobista na wysokim poziomie.
Atutami będą:
- Skrupulatność i bycie dokładnym;
- Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;
- Umiejętność rozwiązywania problemów i szukania rozwiązań.
Warunki zatrudnienia:
- Umowa zlecenie dla studentów;
- Podstawowa wypłata + bonusy miesięczne;
- Elastyczny czas pracy;
- Praca zdalna - teren całej Polski.
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne?
- Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje;
- Dostępna karta Multisport Plus, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.