Foundever poszukuje pracowników do projektu z branży turystycznej.
Obecnie w Foundever prowadzimy rekrutację na stanowisko związane z obsługą klienta w ramach projektu dla branży turystycznej. Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie telefoniczna i mailowa obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania oraz rozwiązywanie zgłoszonych problemów.
Od kandydatów oczekujemy wysokich umiejętności komunikacyjnych oraz zaangażowania w pracę z klientem. Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży będzie dodatkowym atutem.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów klientom.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem polskim (C2) i angielskim (B2-C1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Chcesz pracować w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, obsługa komputera nie jest dla Ciebie trudna;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chcącą rozwijać swoją karierę;
- Możesz pracować z naszego biura w Warszawie.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard.
- Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia oraz aktywne wsparcie psychologiczne;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.