Centrum Doskonalenia Kompetencji
(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- prowadzisz działania rozwojowe dla klientów wewnętrznych Banku w zakresie obsługi w systemie oraz komunikacji,
- analizujesz zgłaszane potrzeby i proponujesz najlepsze działanie rozwojowe dla Klienta wewnętrznego,
- bierzesz udział w projektowaniu i realizowaniu badań efektywności i jakości szkoleń w Banku,
- rekomendujesz narzędzia badania efektywności adekwatne do realizowanych dla jednostek działań rozwojowych,
- analizujesz badania efektywności oraz rekomendujesz usprawnienia dotyczących realizowanych działań rozwojowych,
- przygotowujesz na bieżąco raporty i informacje zarządcze na potrzeby Centrum Doskonalenia Kompetencji,
- analizujesz rynek usług szkoleniowych oraz pozyskujesz informacje na temat aktualnych trendów w zakresie rozwoju kompetencji,
- przedstawiasz propozycje firm zewnętrznych do realizacji szkoleń oraz innych działań rozwojowych zgodnie ze zgłaszanymi potrzebami,
- przygotowujesz komunikację do uczestników szkoleń, ich przełożonych, dostawców zewnętrznych z wykorzystaniem dostępnych narzędzi dostosowanych do odbiorcy i formy komunikatu.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe,
- posiadasz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w firmie szkoleniowej lub obszarze związanym z rozwojem kompetencji,
- masz doświadczenie w zakresie przygotowywania analiz i raportów,
- potrafisz przygotować dobrą prezentację,
- masz doświadczenie w przygotowywaniu komunikacji do różnych grup odbiorców a przygotowanie dobrej prezentacji nie stanowi dla Ciebie problemu,
- lubisz pracę zespołową,
- jesteś osobą dokładną, dyspozycyjną, samodzielną i chętnie podejmujesz się nowych zadań,
- bardzo dobrze radzisz sobie z obsługą narzędzi do zdalnego prowadzenia spotkań,
- znasz język angielski w stopniu średniozaawansowanym,
- mile widziana wiedza i umiejętności w zakresie przeprowadzania badań efektywności i jakości działań rozwojowych na poziomie podstawowym.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.