W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Obecnie poszukujemy ekspertów logistyki (zarówno osób z większym doświadczeniem zawodowym, jak i takich posiadających krótszy staż), chętnych do dołączenia do nowo powstającegozespołu profesjonalistów obsługujących dedykowanego klienta. Celem tej roli będzie zapewnienie pełnego zakresu usług logistycznych dla jednego z naszych strategicznych klientów w modelu 4PL, tj. zarządzanie zamówieniami i wysyłkami eksportowymi / importowymi (lotniczymi, drogowymi, kolejowymi, morskimi).
Do aplikowania zapraszamy osoby, które cechuje wysoka kulturę biznesowa, orientacja na klienta i umiejętność odpowiadania na wszelkie zapytania od klientów, działu sprzedaży, firm transportowych, przewoźników oceanicznych i drogowych i spedytorów lotniczych w sposób terminowy i profesjonalny.
W zakresie obsługi dokumentacji:
- Kontrola i obsługa dokumentacji eksportowej, w tym dystrybucja i archiwizacja dokumentów transportowych,
- Terminowe przygotowanie kompletnej dokumentacji i zapewnienie zgodności procesu eksportowego i celnego z obowiązującymi regulacjami,
- Sporządzanie raportów dotyczących terminowości na podstawie danych o przesyłkach, w tym wolumenu, wskaźników i klientów,
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji: codzienna efektywna komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym oraz i pozytywne, profesjonalne relacje z dostawcami usług logistycznych
W zakresie zarządzania zamówieniami i wysyłkami Klienta:
- Pozyskiwanie stawek i rozwiązań w eksporcie (fracht, morski, lądowy),
- Procesowanie zamówień wysyłkowych z uwzględnieniem czynników, takich jak punkt odbioru, port pochodzenia, rozmiar kontenera, temperatura, miejsce docelowe, wymiar / waga zamówienia,
- Kontrola kosztów transportowych,
- Zapewnienie efektywności realizowanych dostaw, z uwzględnieniem czasu i kosztów,
- Dobór rodzaj transportu i przewoźnika (transport za pośrednictwem przewoźnika lotniczego, oceanicznego lub drogowego w celu zapewnienia opłacalności i ustalonego czasu dostawy),
- Przestrzeganie procedury eskalacji w przypadku odstępstwa od umowy SLA i / lub standardowych procedur operacyjnych,
- Przestrzeganie wszystkich odpowiednich standardowych procedur operacyjnych, protokołów klienta i kryteriów jakości zgodnie z dobrymi praktykami produkcyjnymi we wszystkich obszarach odpowiedzialności,
- Zapewnienie, że przesyłki z towarami niebezpiecznymi są kontrolowane i obsługiwane zgodnie z instrukcjami IATA / ICAO.
- Co najmniej 2 lata międzynarodowego doświadczenia w logistyce, spedycji lub transporcie międzynarodowym oraz udokumentowane doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i podwykonawcami oraz zapewnianiu im doskonałej jakości usług,
- Ogólna wiedza dotycząca transportu lotniczego, kurierskiego, lądowego i oceanicznego oraz wyznaczania tras przewozu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 / C1 (będziesz codziennie kontaktować się z pracownikami naszego klienta w Polsce i za granicą, a także ze współpracownikami wewnątrz międzynarodowej sieci DB Schenker); dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego,
- Umiejętność budowania i zarządzania relacją z klientem,
- Zdolność doskonałej organizacji własnej pracy i dotrzymywania terminów,
- Praktyczna znajomość MS Word i MS Excel.
Możliwość wzięcia udziału w budowaniu nowego zespołu profesjonalistów dedykowanych do obsługi jednego z naszych strategicznych klientów w modelu 4PL
Dołączenie do globalnej sieci logistycznej obejmującej 130 krajów
Ścisłą współpraca z międzynarodową siecią ekspertów w dziedzinie logistyki i innowacyjnych technologii
Bycie częścią organizacji kierującej się wartościami i ideą ciągłego doskonalenia.
Kultura i rozwój:
- Kompleksowy, indywidualny program wprowadzający do pracy w naszej firmie,
- Przyjazna atmosfera w pracy,
- Możliwość rozwoju i podniesienia kwalifikacji,
- Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach - Turniej Sportowy,
- Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach charytatywnych: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe (po przepracowanym roku).
Benefity:
- Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
- Możliwość korzystania z ZFŚS- możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty multisport, możliwość skorzystania z dodatkowo płatnych ubezpieczeń grupowych,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
Rekrutację realizujemy online. Osoba zatrudniona na tym stanowisku - w zależności od możliwej daty rozpoczęcia pracy - w okresie zagrożenia epidemiologicznego może pracować zdalnie.