- Ogłoszenie nr: 181316
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 maja 2016 r.
Kuratorium Oświaty w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Kurator Oświaty
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw kadr
- w Wydziale Administracyjno - Prawnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kuratorium Oświaty w Olsztynie
al. Piłsudskiego 7/9
10 - 959 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy w celu przekazania ich pracownikom oraz Zespołowi Księgowości.
- Ustalanie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń oraz przygotowywanie decyzji w tych sprawach w celu przekazania Zespołowi Księgowości informacji na temat wysokości należnych świadczeń.
- Ewidencjonowanie czasu pracy i absencji pracowników.
- Monitorowanie wykonywania lekarskich badań okresowych i kontrolnych oraz gromadzenie dokumentacji w tym zakresie.
- Prowadzenie akt osobowych pracowników w celu dokumentowania przebiegu zatrudnienia.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych do Głównego Urzędu Statystycznego oraz sprawozdań z realizacji zadań do Szefa Służby Cywilnej.
- Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej w sprawach emerytalno – rentowych w celu przekazania jej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
- Prowadzenie spraw związanych z korzystaniem przez pracowników ze świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno - biurowa w siedzibie Kuratorium, reprezentacja urzędu, wyjazdy służbowe, w tym wykonywanie czynności służbowych poza siedzibą urzędu.
narzędzia i materiały pracy (komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy), wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku do spraw kadrowych,
- co najmniej 2 rok stażu pracy w administracji publicznej,
- ukończone formy doskonalenia z zakresu prawa pracy, kadr,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy,
- bardzo dobra znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- łatwość wypowiadania się w piśmie i w mowie,
- umiejętność efektywnego komunikowania się z otoczeniem.
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne lub inne uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu prawa pracy,
- znajomość podstaw prawa administracyjnego .
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów