Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesu

GENERAL PROPERTY SP. Z O.O.

Warszawa

6 dni temu

General Property Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się zarządzaniem i techniczną
obsługą nieruchomości komercyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Posiadamy szerokie doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów biurowych, handlowych i magazynowych. Otrzymaliśmy nagrodę Gazele Biznesu za rok 2014 i 2015 dla najdynamiczniej rozwijających się firm oraz Diamenty Forbsa 2016.

 

Jeśli chcesz dołączyć do najlepszych weź udział

w rekrutacji do General Property Sp. z o.o. na stanowisko:

Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: Specjalista z ZWB
Zakres obowiązków na twoim stanowiska:
  • archiwizacja dokumentów związanych z funkcjonowaniem działu operacyjnego
  • koordynacja obiegu dokumentów
  • wsparcie Działu Księgowości w zakresie opisywania faktur
  • współpraca z Sekretariatem Spółki
  • współpraca z Zespołem Wsparcia Biznesu w zakresie bieżących obowiązków
  • prowadzenie rejestru pocztowego
A przy tym spełniasz następujące wymagania:
  • lubisz pracę z ludźmi
  • znasz obsługę komputera: Windows, MS Office
  • angażujesz się w powierzoną pracę
My zaoferujemy Ci:
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb
  • rynkowe wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i umiejętności połączone z system premiowym
  • możliwość odbycia wielu szkoleń zawodowych
  • pakiety medyczne, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe
  • niezbędne narzędzia pracy

 Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku "APLIKUJ TERAZ".

Poznaj

GENERAL PROPERTY SP. Z O.O.

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych