- Zapewnienie wsparcia klientom pisemnego dla rynku duńskiego.
- Rozwiązywanie problemów klienta przez analizę interakcji i używanie narzędzi wewnętrznych.
- Procesowanie zwrotów i adresowanie skarg związanych z RODO.
- Profesjonalna i empatyczna komunikacja z klientem, zorientowana na rozwiązania.
- Efektywna praca z wieloma systemami, dbałość o dokładność.
- Biegłość w języku duńskim i angielskim (poziom C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zdolność do jasnego prezentowania rozwiązań.
- Silne umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość, empatia, odporność emocjonalna.
- Sprawność w pisaniu i biegłość w obsłudze komputera.
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szeroki pakiet szkoleń
- Bogaty pakiet benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta sportowa, fundusz benefitów)
- Transparentny system ścieżek kariery i promocji
- Programy mentoringowe i szkoleniowe
- Program poleceń pracowniczych
- Wielokulturowe środowisko pracy i integracyjne wydarzenia
- Nowoczesne biuro w centrum miasta
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.