Archiwum Państwowe w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 31040
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno-biurowym, w systemie jednozmianowym ośmiogodzinnym, stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami.Praca w siedzibie urzędu przy ul. św. Wojciecha 13 w Szczecinie, możliwe wyjazdy na plac budowy nowego budynku AP przy ul. Żołnierskiej 3. Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na 1 piętrze budynku AP, budynek przy ul. św. Wojciecha 13 jest częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, nie posiada windy. Konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami w budynku oraz na placu budowy. Częste kontakty z kontrahentami.
Zakres zadań
- Współuczestniczy w opracowywaniu dokumentacji związanej z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowań w celu efektywnej, zgodnej z przepisami realizacji zamówień publicznych
- Gospodaruje rzeczowymi składnikami majątkowymi zgodnie z przepisami z oraz wewnętrznymi procedurami i zarządzeniami w celu prawidłowej gospodarki majątkiem jednostki
- Kontroluje wydatki pod względem merytorycznym w celu potwierdzenia zgodności z obowiązującymi przepisami/wewnętrznymi procedurami/zarządzeniami/zawartymi umowami
- Prowadzi rejestr wniosków zakupowych i dokonuje ich realizacji
- Prowadzi rejestr, terminarz BHP oraz organizuje szkolenia BHP
- Prowadzi rejestr umów z dostawcami w celu dotrzymywania ich terminowości
- Prowadzi rejestr zużycia opału oraz materiałów i rejestr pieczęci w celu prawidłowego ich rozliczenia
- Wspomaga obsługę Kancelarii Archiwum Państwowego w Szczecinie
- Wykonuje zadania związane z obsługą administracyjną jednostki w celu prawidłowego funkcjonowania
- Sporządza sprawozdania, raporty i analizy na potrzeby AP w zakresie zamówień publicznych
- Prowadzi sprawy związane z planowaną inwestycją w zakresie kontaktów i współpracy z wykonawcami na etapach projektu i budowy
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno – biurowym
- Znajomość przepisów: Prawo Zamówień Publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa
- Bardzo dobra obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- Umiejętność redagowania pism
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność, asertywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów: Prawo Budowlane, Ustawa o Finansach Publicznych, Ustawa o Rachunkowości
- Znajomość zasad funkcjonowania archiwów państwowych
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomość systemu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD)
- Posiadanie prawo jazdy kat. B
- Przeszkolenie: kursy specjalistyczne z zakresu zamówień publicznych