Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
· Praca na stanowisku kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, przy monitorze ekranowym powyżej połowy wymiaru czasu pracy. Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie często pod presją czasu.
· Miejsce pracy: parter budynku KPP w Krasnymstawie, ul. Okrzei 11, pomieszczenie biurowe Zespołu Wspomagającego.
· Wejście do Komendy posiada windę, jednak wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne - nie dostosowanie szerokości drzwi i korytarzy, żadne z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych nie przystosowane jest dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
· Nie występują warunki uciążliwe / szkodliwe / niebezpieczne dla zdrowia.
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania szkodowe oraz współpracuje z Wydziałem Finansów KWP w tym zakresie.
- Prowadzi dokumentację związaną z gospodarką mieszkaniową.
- Przyjmuje, kontroluje pod względem formalno – rachunkowym dokumenty finansowo – księgowe z zakresu transportu, obsługi funduszu operacyjnego, delegacji policjantów i pracowników cywilnych.
- Realizuje sprawy związane z wypłatą dopłat do wypoczynku.
- Prowadzi dokumentację związaną z gospodarką mandatową w zakresie obsługi kasowej, przyjmuje wpłaty od policjantów i terminowo odprowadza środki finansowe wpłacane do kasy KPP na odpowiednie rachunki bankowe NBP w Lublinie.
- Przyjmuje, sprawdza i przygotowuje do wypłaty zewnętrzne dokumenty np. dot. wynagrodzeń biegłych, kosztów ekspertyz i in. wydatków
- Przekazuje z wykorzystaniem programów płacowych wszystkie naliczane w Komendzie należności pracowników i policjantów.
- Prowadzi podręczną ewidencję wydatków oraz na bieżąco uzgadnia z wydrukami księgowymi.
- Archiwizuje zgromadzone dokumenty.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
- Obsługa komputera, znajomość programów biurowych (MS Office)
- Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych, rachunkowości.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe