Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Łuków
Ogłoszenie o naborze Nr 121224
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),
- oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,
- praca w porze dziennej: 730-1530,
- wejście do obiektu z poziomu gruntu, platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych, toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon
Zakres zadań
- Wykonywanie i realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy,
- organizowanie odpraw służbowych, narad ikonferencji z udziałem komendanta,
- oraganizowanie współpracy z terenowymi organami administracji samorządowej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony ptrzeciwpożarowej,
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego,
- opracowanie i ewidencjonowanie zarzadzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego,
- ewidencjonowanie pieczęci i stępli w komendzie powiatowej,
- prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej,
- obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
- realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego,
- prowadzenie dokumentacji ewidencji czasu służby i pracy oraz urlopów strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,
- prowadzenie ewidencji i wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami,
- administrfowanie i nadzór nad elektronicznym przetwarzaniem informacji niejawnych,
- bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych,
- udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom do tego uprawnionym oraz egzekwowanie zwrotu,
- wykonywanie poleceń pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych,
- prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi,
- prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw zwiazanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania, udostepniania i brakowania akt.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
- posiadanie umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz obsługi komputera (MS Office, w szczególności programu Excel),
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w administracji lub w pracy biurowej,
- znajomość programu Fortech (moduł kadry, płace),
- obsługa systemu EZD,
- kurs kancelaryjno-archiwalny,
- prawo jazdy kat. B.