Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 136962
Warunki pracy
- Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, brak odpowiednio dostosowanych toalet. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.
Zakres zadań
- Przyjmuje, rejestruje, opracowuje i weryfikuje dokumentację niezbędną do rozpatrzenia wniosku o przyznanie świadczenia socjalnego dla emerytów i rencistów oraz ich rodzin.
- Sporządza wykazy dodatkowych należności pieniężnych oraz nalicza podatki od przyznanych świadczeń socjalnych dla emerytów, rencistów Policji woj. podkarpackiego.
- Przyjmuje, rejestruje wnioski o przyznanie dopłaty do wypoczynku dla policjantów garnizonu podkarpackiego oraz nalicza świadczenia wraz z jego ewidencją i sporządza listy dodatkowych należności pieniężnych oraz karty opisu wydatków w układzie budżetu zadaniowego ww. świadczenia w programie płacowym SWOP.
- Sporządza plany finansowe dotyczące funduszu socjalnego dla emerytów i rencistów Policji w oparciu o przyznane limity finansowe z KGP.
- Prowadzi korespondencję pisemną i telefoniczną z zainteresowanymi emerytami i rencistami Policji.
- Sporządza wykazy należności pieniężnych przyznanych świadczeń socjalnych dla emerytur, rencistów i ich rodzin.
- Archiwizuje dokumentację przyznawanych świadczeń socjalnych.
- Prowadzi ewidencję i odpowiada za prawidłowe przechowywanie dokumentacji przyznanych świadczeń socjalnych dla emerytów i rencistów Policji woj. podkarpackiego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Doświadczenie zawodowe - powyżej półtora roku pracy w administracji publicznej
- Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Komunikatywność i umiejętność działania w sytuacjach stresujących
- Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów socjalnych i podatkowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe - rok pracy na stanowisku ds. socjalnych
- Obsługa programu SWOP