At Karl Lagerfeld, we are guided by the motto: "Embrace the present and invent the future."The modern fashion house KARL LAGERFELD shares the creative vision and design aesthetics of its iconic founder Karl Lagerfeld. We are the only fashion house that bears the name of Karl and we strive to fulfill this responsibility in everything we do, every day, with the greatest joy and passion. Our headquarters in Paris and Amsterdam are the place for highly diverse and committed KARL team members from more than 25 countries. Together, we strive to create stories and product concepts that connect with Karl's world and its iconic attributes.
The distribution of women's clothing, handbags, small leather goods and underwear takes place directly from our headquarters in Amsterdam. Men's clothing, footwear, fragrances, glasses and more are created in cooperation with best-in-class licensed partners. We reach our consumers multi-channel, ensuring the integration of online and offline sales. To increase the engagement of our consumers, we are growing with more than 200 KL stores around the world, our premium wholesale partners and a thriving flagship KARL.COM store that reaches 96 countries. Our online sales now account for more than 30% of our total income, based on full-price sales. We are a dynamic, fast-growing company, whose foundations are based on professionalism and strong values. At KARL LAGERFELD, we work to the highest standards of sustainability and integrity in all areas of our business. In 2019, KARL LAGERFELD joined the Fashion Pact, a global sustainability initiative that aims to take steps in three areas: global warming, biodiversity and ocean conservation, as a founding member.
ROLA
The seller/customer advisor should provide a comprehensive and friendly service, assessing the customer's needs and providing assistance. Associates in this position know how to welcome the customer, serve, advise and finalize each transaction. The salesperson/customer advisor works with his store manager and other associates to provide comprehensive customer service. Each employee is responsible for providing a safe working and purchasing environment.
Zakres obowiązków
Satysfakcja klienta
Wiąże się z zapewnieniem jemu wyjątkowej obsługi, która stworzy pozytywne doświadczenie zakupowe i wpłynie na budowanie lojalności z marką.
Na stanowisko sprzedawca/doradca klienta poszukujemy osoby, która:Wykazuje chęć pomocy klientom.
- Promuje lojalność klientów za pomocą narzędzi firmowych takich, jak baza stałych klientów
- Zapewni dodatkowe informacje i dołoży wszelkich starań, aby zadowolić klienta.
- Gdy produkt nie jest dostępny, zawsze zaoferuje alternatywę.
- Profesjonalnie zajmuje się reklamacjami, przekazując je swojemu przełożonemu.
Wiedza produktowa
Wiąże się z bardzo dobrą znajomością produktu, która przekłada się na jakość świadczonej obsługi klienta.
Jako sprzedawca/doradca klienta będziesz posiadał/ła wiedzę z zakresu:
- Znajomości trendów i tkanin (skład, terminologia, pielęgnacja odzieży, fasony itp.).
Dzięki temu będziesz potrafił/ła wykorzystać potencjał produktu do sfinalizowania sprzedaży.
Zwiększenie sprzedaży
Wiąże się z dobrą znajomością biznesu, który zapewni wzrost sprzedaży.
Na stanowisku sprzedawca/doradca klienta, będziesz również odpowiedzialny za:
- Przekazywanie kierownikowi sklepu feedbacku na temat tego, co sprzedajesz.
- Regularne budowanie bazy klientów
- Obsługę klienta na najwyższym poziomie
PROFIL
Mile widziane:
- Pasja do pracy z ludźmi i sprzedaży.
- Pozytywna energia, umiejętność rozwiązywania problemów, zainteresowanie światem mody.
- Umiejętność pracy w zespole, jak również indywidualnie.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Possibility to work full-time during the week and at the weekend.
- Availability August 2022.