Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Klubu Fitness

    Medicover Fitness & Gym   Wrocław, ul. Legnicka 60b    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    1 dni
    Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ ​ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
  • Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne.
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent ds. administrowania nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Inżynier / Inżynierka ds. realizacji inwestycji

    PHU PAULAN   Świdnica    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    zapewnianie terminowego zaopatrzenia budów i kontrola zużycia materiałów; prowadzenie dokumentacji inwestycji i monitorowanie kosztów; dobór dostawców oraz podwykonawców i ich późniejsze rozliczanie; przygotowywanie wytycznych projektowych dla zespołu; realizacja bieżących zadań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Asystent / Asystentka Wrocław
Starszy Asystent / Asystentka Managera

Starszy Asystent / Asystentka Managera

Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o.
Wrocław, Św. Antoniego 7
asystent
praca stacjonarna
1271 dni temu

Najszybciej rozwijająca się firma brokerska na rynku. 

Nasza Strategia oparta na misji „Zawsze Po Twojej stronie” odzwierciedla działania jakie podejmujemy w imieniu naszych Partnerów.

 

Gwarantujemy Ci pracę pełną wyzwań w dynamicznym zespole z możliwością awansów 
i samorealizacji. Nie czekaj i zostań ambasadorem naszej marki!

 

Zatrudnimy osoby na stanowisko:

 

Starszy Asystent / Asystentka Managera
Miejsce pracy: Wrocław, Św. Antoniego 7
Zakres obowiązków:
  • tworzenie i realizacja strategii negocjacji z dostawcami w celu zwiększenia atrakcyjności produktów firmy i jej pozycji na rynku;
  • organizacja pracy i zarządzanie strukturami działu brokerów (planowanie, organizowanie, kierowanie i monitorowanie działań)
  • przygotowanie i monitorowanie budżetu oraz optymalizacja kosztów w departamentach
  • dbałość o prawidłowy i zgodny z procedurami wewnętrznymi system dokumentacji
  • ustalanie, zatwierdzanie oraz monitorowanie planów biznesowych pracowników
  • bieżąca analiza raportów dot. pracowników obsługujących klientów
  • raportowanie działań departamentu spółki zgodnie z wytycznymi zarządu
  • monitorowanie konkurencji oraz prowadzenie badań konkurencji w zakresie polityki cenowej produktowej oraz prowadzonych działań promocyjnych
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz inicjowanie działań zwiększających rozpoznawalność marki
  • przestrzeganie standardów korporacyjnych dot. identyfikacji wizualnej (Corporate Design)
  • zarządzanie, koordynowanie, rozwijanie i monitorowanie pracy podległego zespołu, odpowiedzialność za realizację planów
  • ścisła współpraca z Zarządem Spółki i innymi działami
  • nadzór nad przestrzeganiem standardów obowiązujących w firmie
  • planowanie i nadzór nad strategią komunikacji między departamentami
  • rozbudowa potencjału biznesowego Firmy
Nasze wymagania:
  • minimum 2 – letnie  doświadczenie w pozyskiwaniu klientów poprzez kontakt telefoniczny, poparte wysokimi osiągnięciami i sukcesami,
  • doświadczenie w pracy na różnych bazach klientów
  • wysoka motywacja i determinacja do działania i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji
  • samodzielność w codziennych obowiązkach
  • chęć zdobywania nowej wiedzy
  • komunikatywność i rozwinięte umiejętności negocjacyjne
  • umiejętne kreowanie wizerunku własnego oraz firmy
  • znajomość obsługi Excel
  • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia,
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole,
  • możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych,
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy,
  • bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, zniżki na firmowe produkty i usługi, dofinansowanie zajęć sportowych, firmowa biblioteka, finansowanie szkoleń)
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, spotkania integracyjne
Benefity:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Płatny program poleceń
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Bilety na wydarzenia kulturowe
  • Dofinansowanie kursów
  • Okolicznościowe spotkania firmowe
  • Wygodna lokalizacja biura
  • Kawa w biurze
  • Szkolenia dla pracowników/udział w konferencjach
  • Możliwość rozwoju
  • Nowoczesne i komfortowe biuro
  • Strefy relaksu w biurze
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta sportowa
  • Owoce i warzywa
  • Imprezy i wyjazdy integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Klubu Fitness

    Medicover Fitness & Gym   Wrocław, ul. Legnicka 60b    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    1 dni
    Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ ​ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
  • Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne.
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent ds. administrowania nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Inżynier / Inżynierka ds. realizacji inwestycji

    PHU PAULAN   Świdnica    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    zapewnianie terminowego zaopatrzenia budów i kontrola zużycia materiałów; prowadzenie dokumentacji inwestycji i monitorowanie kosztów; dobór dostawców oraz podwykonawców i ich późniejsze rozliczanie; przygotowywanie wytycznych projektowych dla zespołu; realizacja bieżących zadań...