Straż Miejska m.st. Warszawy
[z siedzibą ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa]
poszukuje kandydata na stanowisko
Starszy Inspektor ds. Prasowych
w Wydziale Promocji i Komunikacji Społecznej, Referacie Prasowym
w Wydziale Promocji i Komunikacji Społecznej, Referacie Prasowym
Miejsce pracy: Warszawa
oferta pracy – 651
Zadania:
Kształtowanie wizerunku Straży Miejskiej m.st. Warszawy poprzez realizację zadań z zakresu media relations, w tym:
- reprezentowanie i utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami
- opracowywanie informacji prasowych, wyjaśnień i sprostowań oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania dziennikarskie
- współudział przy organizacji konferencji prasowych i briefingów, a także obsługa prasowa zdarzeń i eventów
- gromadzenie, analizowanie i dystrybucja informacji o działalności Straży Miejskiej publikowanych w środkach masowego przekazu
- utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z Rzecznikiem Prasowym Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, rzecznikami organów władzy i administracji oraz innych podmiotów zainteresowanych współpracą.
Wymagania niezbędne:
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie dziennikarstwa, public relations lub komunikacji społecznej
- umiejętność opracowywania informacji prasowych, wyjaśnień i sprostowań
- co najmniej 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym lub co najmniej 6 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim lub średnim branżowym
- wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie z zakresu public relations, dziennikarstwa lub nauk społecznych
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w redagowaniu materiałów informacyjnych
- znajomość rynku mediów i prawa prasowego
- znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i informacji publicznej
- umiejętność komunikowania się podczas wystąpień
- wiedza z zakresu funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego
- ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych (miejskich).
Niezbędne dokumenty:
- CV zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o miejscu zamieszkania (miejscowości), a także posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w zakresie wymaganym w niniejszym ogłoszeniu)
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy / świadectwa służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy)
- podpisane oświadczenia (podpisane własnoręcznie lub „klawiaturowo”) o treści:
- „Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści ogłoszenia o naborze.”
- „Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………..………………..… (wypisać jakie)”.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)
- comiesięczną premię po przepracowaniu 3 miesięcy (wysokość premii jest ustalana na podstawie oceny pracy)
- „13 pensję”, nagrody jubileuszowe
- dofinansowanie nauki na studiach, świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku), pakiet opieki medycznej, preferencyjne ubezpieczenie grupowe, bezpłatne zajęcia sportowe, zniżki na wydarzenia kulturalne.