Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca poza siedzibą urzędu/w terenie, wyjazdy służbowe (krajowe), reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca na III piętrze (Warszawa) lub II piętro (Ostrołęka), lub I piętrze (Płock), praca wymagająca dyspozycyjności, praca pod presją czasu, praca związana z obsługą klienta, zagrożenie korupcją, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, możliwość poruszania się po budynku, zainstalowana winda (do II piętra - Warszawa)/podjazdy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowana toaleta (Warszawa, Płock), pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami (Ostrołęka), brak oznaczeń dla osób niewidomych, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.
Zakres zadań
- prowadzi postepowania administracyjne dotyczące ewidencji gruntów i budynów i gleboznawczej klasywikacji gruntów
- prowadzi postępowania administracyjne dotyczące wyłączenia z geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu danych o sieciach uzbrojenia terenu, sporów dotyczących zakresu udostępnianych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego lub wysokości należnej opłaty, przywrócenia terminu na uzupełnienie zgłoszenia prac oraz na przekazanie poprawionych wyników zgłoszonych prac
- bierze udział w kontroli działalności organów administracyji geodezyjnej i kartograficznej
- prowadzi postępowania administracyjne dotyczące naruszenia warunków licencji za materiały państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- przygotowuje projekty zarządzeń wojewody w sprawie ustalania numerów porządkowych budynków wybudowanych lub prognozowanych do wybudowania na nieruchomościach przyległych do ulicy położonej na granicy gminy lub przyległej do tej granicy w przypadku braku porozumienia właściwych miejscowo wójtów (burmistrzów, prezydentów miast)
- przygotowuje pisma związane z opiniowaniem wniosków organów samorządu terytorialnego w sprawach dotyczących zmian i zniesienia nazw miejscowości oraz zmian terytorialnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjne, administracyjne lub prawniczedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii
- Studia podyplomowe w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów lub administracji publicznej lub uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 lub 2 lub 5
- Znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, o kontroli w administracji rządowej, Kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Umiejętności: obsługa komputera (pakiet MS Office), współpraca w zespole, skuteczna komunikacja, analityczne myślenie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe