Starszy inspektor

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
Olsztyn
praca stacjonarna
1 dzień temu
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 159187

Warunki pracy


  • Pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze oraz  II i III  piętrze
  • Budynek nie posiada windy
  • Budynek posiada podjazd dla wózków inwalidzkich
  • Praca biurowa wymagająca samodzielności w analizie i realizacji zadań oraz współpracy z pracownikami oraz różnymi organami,
  • Praca wymaga umiejętności obsługi komputra (MS OFFICE) oraz urządzeń biurowych

Zakres zadań

  • prowadzi sprawy wynikające z obsługi finansowo-księgowej polegające na prowadzeniu ewidencji dochodów i wydatków budżetowych, kosztów i rozrachunków, sporządzaniu przelewów, obsłudze programu NBE, BGK, programów finansowo-księgowych, prowadzeniu rozliczenia podróży służbowych
  • uczestniczy w sporządzaniu planów finansowych rocznych i wieloletnich w układzie zadaniowym i tradycyjnym, sprawozdań budżetowych i finansowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) w celu zapewnienia terminowości wynikającej z polityki finansowej
  • prowadzi obsługę finansowo-księgową Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • prowadzi działania przedwindykacyjne i windykację należności budżetowych
  • uczestniczy w realizacji budżetu RDOŚ oraz gospodarki pozabudżetowej i prowadzi obsługę finansowo-księgową polegającą na przygotowywaniu przelewów w celu regulacji zobowiązań Regionalnej Dyrekcji i monitoruje regulowania należności budżetowych
  • uczestniczy w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) w celu zapewnienia terminowości wynikającej z polityki finansowej
  • prowadzi ewidencję księgową środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych, rozlicza inwentaryzację w formie spisu z natury oraz dokonuje inwentaryzacji zobowiązań i należności w drodze weryfikacji sald z dokumentacją źródłową

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze finansowo-księgowej
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • znajomość ustawy kodeks pracy
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o zarządzaniu mieniem państwowym
  • umiejętnośc obsługi komputera MS Office
  • umiejętność planowania i organizowania pracy, rzetelność i terminowość
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi programu finansowo- księgowego FK oraz umiejętność obsługi bankowości elektronicznej w NBP i BGK i Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - Trezor, PEFRON
  • przeszkolenie z zakresu obsługi finansowo-księgowej, naliczania płac, prowadzenia ksiąg inwentarzowych środków trwałych i wyposażania windykacji należności budżetowych

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracycertyfikaty z przeszkolenia z zakresu obsługi finansowo-księgowej, naliczania płac, prowadzenia ksiąg inwentarzowych środków trwałych i wyposażania windykacji należności budżetowych

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2026-01-05 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
10-437 Olsztyn
ul. Dworcowa 60
sekretariat (pokój nr 2), na parterze

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Główny Specjalista ds. Finansowych

    Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii   Olsztyn    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Biuro: Zespół ds. Finansów Ogłoszono dnia: 25.11.2025 Nr ogłoszenia: 15/2025 Termin składania ofert: 19.12.2025 do godziny 10:00 Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów finansowo-księgowych oraz ich przygotowywanie do zatwierdzeń. Fakturowanie usług i prowadzenie ewidencji faktur....
  • Księgowa / Księgowy

    QLOC S.A.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Zakres obowiązków Księgowanie faktur zakupu. Wprowadzanie przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów bankowych. Wystawianie faktur sprzedaży. Rozliczenia pracownicze, w tym dot. delegacji służbowych. Wsparcie w prowadzeniu księgi głównej. Obsługa zbiorczej skrzynki mailowej działu...
  • Główny Księgowy

    Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii   Olsztyn    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Biuro: Zespół ds. Finansów Ogłoszono dnia: 25.11.2025 Nr ogłoszenia: 15/2025 Termin składania ofert: 19.12.2025 do godziny 10:00 Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentów księgowych i ich przygotowanie do akceptacji. Wystawianie faktur i prowadzenie kompletnych rejestrów. Rozliczenia z...
  • Główny specjalista

    Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii   Olsztyn    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Kontrola dokumentów finansowo-księgowych; Przygotowywanie dokumentów do zatwierdzania przez osoby upoważnione; Fakturowanie usług świadczonych przez Centrum wraz z prowadzeniem ewidencji faktur; Prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcami,...
  • Księgowa / Księgowy

    QLOC S.A.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Ewidencjonowanie faktur zakupu i obsługa przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów oraz przygotowywanie dokumentów sprzedażowych. Prowadzenie rozliczeń pracowniczych i wsparcie procesów księgi głównej....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości

    QLOC S.A.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Księgowanie dokumentów zakupowych i obsługa rozliczeń bankowych. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz kontrola poprawności danych. Realizacja rozliczeń pracowniczych, w tym delegacji. Wsparcie w prowadzeniu...
  • Główny Księgowy / Główna Księgowa

    Praca.pl   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Świnoujście
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości Sp. z o.o.: dekretacja, księgowania, uzgadnianie kont i rozrachunków. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów dla Zarządu. Przygotowywanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz plików JPK; współpraca...
  • Starszy Księgowy / Starsza księgowa

    Klient portalu Praca.pl   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowywanie cyklicznych sprawozdań finansowych oraz raportów wewnętrznych. Kontrola dokumentów księgowych i nadzór nad ich prawidłowym obiegiem. Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz bieżące śledzenie zmian w...
  • Starszy Księgowy / Starsza księgowa

    Legal House Poland sp z o.o.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi; sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych i księgowych; sporządzanie raportów...
  • Księgowa / Księgowy

    Niro Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Lubin, ul. Ścinawska 37    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Prowadzenie ksiąg rachunkowych, Rozliczenia podatkowe, Sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych, oraz innych sprawozdań i deklaracji (m.in. GUS, NBP); Kontrola dokumentów i zapisów księgowych; Weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowo-podatkowym, Księgowanie...