Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 61236
Warunki pracy
- praca w siedzibie urzędu- narzędzia pracy: stanowisko komputerowe, kserokopiarka, telefon, faks
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- pomieszczenie biurowe na parterze; toaleta na parterze przystosowana dla osób niepełnosprawnych, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- realizacja dostaw energii cieplnej oraz wody i odprowadzania ścieków w celu zabezpieczenia funkcjonowania obiektów służbowych Policji garnizonu dolnośląskiego. Sporządzanie i nadzór nad umowami w zakresie energii cieplnej, wody i ścieków. Kontrola racjonalnego zużycia mediów.
- przygotowanie dokumentacji i nadzór w postępowaniu przetargowym zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz obowiązującymi przepisami, w tym sporządzanie wniosków na odstąpienie od stosowania procedury udzielenia zamówienia publicznego dotyczących energii cieplnej oraz wody i ścieków
- merytoryczna analiza wydatków i dokumentów księgowych, sprawdzanie wydatków pod względem zawartych umów w celu prawidłowej ich realizacji z podziałem (w tym procentowym) na wydatki KWP i KMP, CBŚ,BSW
- sporządzanie zestawienia miesięcznych wartości umów dotyczących mediów: energia cieplna, woda i ścieki. Wyliczanie miesięcznego zapotrzebowania na zobowiązania finansowe w tym zakresie w celu kontroli wykonania zawartych umów i właściwego rozliczenia budżetu
- okresowe uzgadnianie ewidencji wydatków z Wydziałem Finansów KWP oraz sporządzanie wykazów zaangażowania finansowego realizowanych umów zgodnie z wymogami – energia cieplna, woda i ścieki.
- prowadzenie bieżącej kontroli realizacji planów wydatków w zakresie obejmującym koszty dostaw mediów (energia cieplna, woda i ścieki) oraz ich korekt
- sporządzanie załączników VAT do faktur oraz wystawianie obciążeń kontrahentów w zakresie energii cieplnej, wody i ścieków, czynszów, opłat parkingowych, wspólnot mieszkaniowych, śmieci, podatków
- weryfikacja dokumentów finansowych w tym wyjaśnienia not odsetkowych oraz rozliczania nadpłat i niedopłat z bieżących faktur. Przekazywanie danych do Wydziału Finansów w zakresie planowanych wydatków.
- przygotowywanie informacji niezbędnych do analiz i sprawozdań finansowych w celu zapewnienia rzetelnych danych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy biurowej
- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa lokalowego, ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
- znajomość zagadnień administrowania obiektami
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- zdolność do analitycznego myślenia i redagowania pism
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej z uwzględnieniem jednostek budżetowych i służb logistycznych