Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca o charakterze administracyjno-biurowym w pozycji siedzącej, wymuszonej, obciążającej układ mięśniowo-szkieletowy, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne, obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorach ekranowych.
- Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.
- Praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagającej wysiłku statycznego.
- Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów i obsługą klientów zewnętrznych tj. obywateli, przedstawicieli organów samorządowych. Praca pod presją czasu.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer,drukarka,skaner,kserokopiarka,niszczarka dokumentów).
- Obiekt przy ul. T.Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (winda),
- W budynku brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
- Pomieszczenia biurowe RDOŚ oraz stanowiska pracy Wydziałów w Szczecinie, znajdują się na I pietrze budynku 5 piętrowego (biurowiec).
- Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu firmy.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencje pism wpływających i wychodzących w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, przedkłada korespondencję do dekretacji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Przygotowuje do wysyłki korespondencję wychodzącą przedkładaną przez pracowników Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie oraz dokonuje wysyłki dokumentów za pośrednictwem platformy ePUAP w celu zapewnienia terminowego załatwiania spraw.
- Zgodnie z dekretacją niezwłocznie przekazuje pracownikom dokumenty oraz informacje w celu wsparcia poprawnego i terminowego załatwiania spraw.
- Przygotowuje i prowadzi postepowanie zmierzające do zawarcia umowy na obsługę pocztową oraz nadzoruje realizację tej umowy w celu zapewnienia przesyłania korespondencji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Przygotowuje i prowadzi postepowanie zmierzające do zawarcia umowy na dostawę materiałów biurowych oraz nadzoruje realizację tej umowy w celu zapewnienia pracownikom stałej dostępności materiałów niezbędnych do wykonywania pracy.
- Składa zamówienia na pieczątki i pieczęcie stosowane w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie oraz prowadzi rejestr stosowanych w jednostce pieczątek i pieczęci w celu zaopatrzenia pracowników w wymagane przepisami pieczątki.
- Uczestniczy w przyjmowaniu dokumentacji oddawanej do Archiwum Zakładowego przez pracowników Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie w celu wypełniania obowiązków określonych w obowiązujących przepisach regulujących postępowanie z dokumentacją w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie.
- Uczestniczy w przeprowadzaniu skontrum zasobu archiwalnego zgromadzonego w Archiwum Zakładowym Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie w celu wypełniania obowiązków określonych w obowiązujących przepisach regulujących postępowanie z dokumentacją w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej w obszarze obsługi kancelaryjnej i organizacyjnej
- • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, • systematyczność, sumienność • umiejętność pracy w zespole • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, • komunikatywność, • asertywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- kurs archiwalny I stopnia