Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
1354 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 95519

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dzienne.
Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Praca w godzinach od 7:30 do 15:30 w dniach od poniedziałku do piątku.
Praca na stanowisku wymaga ciągłego kontaktu z petentami spoza Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zarówno osobistego jak i telefonicznego w zakresie możliwości zatrudnienia, odbycia stażu, uzyskania przez byłych pracowników dokumentów niezbędnych do uzyskania świadczenia emerytalnego Prowadzenie kontroli w innych urzędach.

Zakres zadań

  • Przygotowuje dokumentację związaną z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy
  • Przygotowuje , opracowuje i opiniuje wnioski personalne pracowników cywilnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu oraz komend miejskich i powiatowych woj. wielkopolskiego do decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu;
  • Obsługuje moduł kadrowy systemu SWOP poprzez wprowadzanie danych w zakresie pracowników cywilnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
  • Sporządza miesięczne meldunki dotyczące stanu kadr pracowników Policji woj. wielkopolskiego
  • Sporządza zestawienia liczbowe dotyczące zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników cywilnych oraz wolnych stanowisk w jednostkach organizacyjnych woj. wielkopolskiego
  • Wystawia zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie byłym pracownikom Policji jednostek organizacyjnych Policji woj. wielkopolskiego
  • Przekazuje informacje oraz udziela porad policjantom i pracownikom Policji realizującym zadania z zakresu obsługi pracowników cywilnych w jednostkach organizacyjnych woj. wielkopolskiego
  • Prowadzi postępowania kwalifikacyjne wobec kandydatów do pracy w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Poznaniu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej
  • Asertywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Odporność na stres
  • Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Dobra znajomość pakietów MS Office
 

Podobne oferty